فعالیت ۱۱۰ خانه قرآنی در شهرستان دزفول
کد خبر: 4104105
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

فعالیت ۱۱۰ خانه قرآنی در شهرستان دزفول

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول با بیان اینکه ۱۱۰ خانه قرآنی در شهرستان دزفول فعالیت می‌کنند، گفت: در حال حاضر به دنبال ثبت این خانه‌های قرآن در سامانه تلاوت هستیم. 

خانه قرآنی

عبدالکریم بیدخ، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با بیان اینکه ۱۱۰ خانه قرآنی در شهرستان دزفول فعالیت می‌کنند، گفت: در حال حاضر به دنبال ثبت این خانه‌های قرآنی در سامانه تلاوت هستیم.

وی اظهار کرد: در ماه‌های گذشته از مدیران خانه‌های قرآنی شهرستان دعوت کردیم و سلسله جلسات آموزشی با حضور استادان و کارشناسان قرآنی شهرستان برای آنها در نظر گرفتیم. در این کلاس‌ها موضوعاتی چون کلاس‌داری، مفاهیم، فهم روز قرآن، تفاوت ترجمه‌ها و تفاسیر قرآن به مدیران آموزش داده می‌شود.

بیدخ افزود: هدف این جلسات که به صورت ماهانه برگزار می‌شوند، معرفت افزایی مدیران و خانه‌های قرآنی، ارائه محتوای دقیق و افزایش حساسیت مدیران خانه‌های قران کریم در ارائه محتوای مستند درباره قرآن کریم است. پیش از این این طرح در حوزه مداحان در شهرستان اجرا شد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول در پایان گفت: این جلسات با حضور ۴۰ درصد مدیران خانه‌های قرآنی شهرستان به مدت چهار ماه است که در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام
captcha