دانشگاهیان قرآنی علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند
کد خبر: 4104310
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۳

دانشگاهیان قرآنی علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند

اساتید، کارکنان و دانشجویان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری برای ارسال تلاوت به‌منظور پخش از صدا و سیما فراخوان شدند.

طرح منادا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد طی فراخوانی از اجرای «طرح منادا» ویژه مرتلان و قاریان توانمند دانشگاهی به‌منظور پخش تلاوت آنان از شبکه‌های صدا و سیما خبر داد و از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان برای شرکت در این طرح دعوت کرد.

در این فراخوان اعلام شده است که به‌منظور بهره‌مندی از قاریان و مرتلان توانمند دانشگاه علوم پزشکی استان در بخش‌های مختلف صدا و سیما، اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه اقدام به جمع‌آوری صوت تلاوت دانشگاهیان این دانشگاه در سراسر استان، براساس آیات انتخابی در دو بخش قرائت تحقیق و قرائت ترتیل می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند نمونه تلاوت خود از آیات اعلام شده در فراخوان را به همراه مشخصات خود تا پایان وقت اداری ۱۴ آذرماه در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۳۳۸۱۶۵۷۸ ارسال کنند.

آیات مورد نظر برای تلاوت تحقیق شامل آیات یک تا چهار از سوره مبارک انفال است؛ ضمن اینکه مرتلان می‌توانند آیات منتخب خود را از سوره مبارکه سبأ، ص، نور، جاثيه و احقاف و نيز آیه ۵۱ تا انتهای سوره مبارکه احزاب و سوره زمر از ابتدا تا آیه شریفه ۴۰، تلاوت و ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha