کرسی تلاوت قرآن در خان‌ببین برگزار شد
کد خبر: 4104426
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

کرسی تلاوت قرآن در خان‌ببین برگزار شد

سیصدو هفتادومین کرسی تلاوت قرآن با حضور امام جمعه بخش فندرسک و جمعی از روحانیون و علاقه‌مندان به برنامه‌های قرآنی شامگاه، 12 آذر در مصلی نماز جمعه خان‌بیین برگزار شد.

سیصدو هفتادو مین کرسی تلاوت قرآن در خان بیینبه گزارش ایکنا از گلستان، سیصدو هفتادومین کرسی تلاوت قرآن با حضور امام جمعه بخش فندرسک و جمعی از روحانیون و علاقه‌مندان به برنامه‌های قرآنی شامگاه، 12 آذرماه در مصلی نماز جمعه خان‌بیین برگزار شد.

امام جمعه بخش فندرسک در این مراسم به ارائه راهکار‌هایی برای انس هر چه بیشتر مردم با قرآن کریم پرداخت و افزود: همراه داشتن قرآن و خواندن آن، قرائت ترجمه قرآن و تفسیر آن توسط ائمه جماعات و تطبیق زندگی فردی با قرآن کریم از جمله راهکار‌هایی برای انس هر چه بیشتر مردم جامعه با قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام بهرامی بر تربیت قرآن فرزندان و آشنایی آنان با قرآن کریم تأکید کرد و گفت: خانواده به‌عنوان نخستین کانون تربیت فرزندان می‌تواند در گرایش فرزندان به سمت قرآن نقش داشته باشند و از سویی دیگر وقتی فرزندان وارد جامعه می‌شوند خانواده باید نظارت خود را بر آنان حفظ کند تا آنها از آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد مصون بمانند.

وی همچنین به اقدامات اخیر دشمنان مبنی بر کمرنگ جلوه‌دادن آموزه‌های قرآنی و اخلاقی در بین جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: امروزه دشمنان با ایجاد جنگ‌نرم و فضای مجازی قصد براندازی نظام و از بین بردن هویت اجتماعی جوانان ما را دارند، لذا باید هوشیار بوده و تهدید را به فرصت تبدیل کرده و از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه‌های اسلامی استفاده کنیم.

همچنین در این محفل قرآنی حجت‌الاسلام محمدی و صادق احمدی از قاریان استانی به تلاوتی آیاتی از قرآن پرداخت.

انتهای پیام
captcha