استقبال دانشگاهیان علوم پزشکی گلستان از بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 4104469
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

استقبال دانشگاهیان علوم پزشکی گلستان از بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه ثبت‌نام در بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا ۲۰ آذرماه ادامه دارد، گفت: تاکنون بیش از ۱۰۴ نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت‌نام کردند.

بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشتمحمد احمدی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از استان گفت: تاکنون بیش از 104 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در گلستان ثبت‌نام کردند.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی‌ گلستان با بیان‌ اینکه ثبت‌نام در این جشنواره از دهم آبان‌ماه شروع شده و تا 20 آذرماه ادامه دارد، گفت: مهلت ثبت‌نام در بخش‌های آوایی و معارفی این دوره تا ۲۰ آذرماه و در بخش‌های ادبی، پژوهشی، فناوری و هنری تا ۱۵ دی‌ماه خواهد بود.

احمدی با اشاره به اینکه این جشنواره در شش بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری و در ۵۶ رشته برگزار می‌شود، افزود: بخش آوایی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این جشنواره در ۱۷ رشته شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵ ، یک و ۳ جزء،‌ اذان، همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی، دعاخوانی، مداحی، حفظ سوره ملک، صحیح‌خوانی قرآن، آیین سخنوری و فصیح‌خوانی نماز برگزار می‌شود.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: براساس برنامه زمانی در نظر گرفته شده این دوره از جشنواره در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود که زمان برپایی مرحله دانشگاهی در بخش معارفی هفته اول دی‌ماه و در بخش آوایی هفته دوم دی‌ماه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha