دیدار شهردار تبریز با خانواده‌ شهید و جانباز «رضایی نوجه‌ده و موسوی»
کد خبر: 4104580
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

دیدار شهردار تبریز با خانواده‌ شهید و جانباز «رضایی نوجه‌ده و موسوی»

شهردار تبریز به همراه دبیر و عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده‌ معظم جانباز شهید «بیرام رضایی نوجه‌ده» و جانباز سرافراز «سیدمحمد موسوی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

خانواده شهید، شهردار تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، روز گذشته، 13 آذرماه، به همراه یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌ معظم جانباز شهید «بیرام رضایی نوجه‌ده» و جانباز سرافراز «سیدمحمد موسوی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرد و گفت: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگر صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطعاً مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل(ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به‌عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

هوشیار گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی یکایک شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست. جانبازان عزیز یادگاران دوران دفاع مقدس بوده و وظیفه ما نکوداشت مقام و منزلت آنها و معرفی ایثار و جانفشانی آنها به نسل جوان کشور است.

شهردار تبریز یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به‌صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده‌ معظم جانباز شهید بیرام رضایی نوجه‌ده وجانباز سرافراز سید محمد موسوی قدردانی کرد.

جانباز شهید بیرام رضایی نوجه‌ده متولد سی‌ام مرداد ۱۳۴۱ در کلیبر، در سال ۱۳۶۱ در خرمشهر به درجه جانبازی نایل آمد و نهایتا در بیست و دوم آبان ۱۳۹۹ به علت جراحات جنگی در شهر تبریز به فیض شهادت رسید. همچنین جانباز سرافراز سیدعلی موسوی، متولد هفتم تیر ۱۳۷۹ در تاریخ بیست و یکم فروردین سال ۱۳۹۸ بر اثر سقوط هلی‌کوپتر در کوه‌های دالامپر در مرز ترکیه به درجه جانبازی نایل شد.

انتهای پیام
captcha