تشریح برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام قرائتی به خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4104874
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

تشریح برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام قرائتی به خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با اشاره به سفر دو روزه حجت‌الاسلام والسملمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور به این استان، به تشریح برنامه‌های این سفر پرداخت.

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام حسین کمیلی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: حجت‌الاسلام والسملمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور امشب وارد خراسان‌جنوبی می‌شوند تا در ایام شهادت حضرت زهرا(س) میزبان ایشان باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این سفر در چند محور مردم، دانشجویان و جوانان، ائمه جمعه و روحانیت و مدیران پیش‌بینی شده است، افزود: دیدار با دانشجویان و فرهنگیان در فرهنگسرای شهرداری بیرجند از ساعت 9 تا 11 روز چهارشنبه، 16 آذرماه همزمان با روز دانشجو از برنامه‌های ایشان خواهد بود.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین در روز پنج‌شنبه، 17 آذرماه نیز رئیس ستاد اقامه نماز کشور با طلاب و روحانیون استان در مدرسه رضویه بیرجند از ساعت 9 تا 11 صبح دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

کمیلی با اشاره به سایر برنامه‌ریزی‌ها به مقتضای سفر یادآور شد: درصورت فراهم بودن شرایط برنامه‌های دیگری مانند دیدار مردمی نیز برای این سفر پیش‌بینی شده است تا بتوانیم حداکثر استفاده را در این زمان محدود ببریم.

انتهای پیام
captcha