تجلیل از فناوران و پژوهشگران جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری
کد خبر: 4105111
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

تجلیل از فناوران و پژوهشگران جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

همزمان با برگزاری اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان، فناوران و پژوهشگران جهاددانشگاهی حائز رتبه‌های برتر شدند.

تجلیل از فناوران و پژوهشگران جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با برگزاری اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان، فناوران و پژوهشگران جهاددانشگاهی حائز رتبه‌های برتر شدند.

در مراسم اختتامیه و تجلیل از بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان اردبیل که 15 آذرماه در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی با حضور مسئولین ارشد استانی برگزار شد، سعید خانی و رادین اکبرپور هر دو از مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل به ترتیب به عنوان فناور برتر و برگزیده ویژه مورد تجلیل استاندار اردبیل قرار گرفتند.

همچنین رضا کانونی از معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی اردبیل که عنوان پژوهشگر برتر دستگاه‌های اجرایی استان را کسب کرده بود تجلیل شد.

در این نمایشگاه که به‌مناسبت هفته پژوهش از 13 تا 16 آذرماه جاری در سالن تربیت‌بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار گردید، آخرین فعالیت‌های پژوهشی جهاددانشگاهی استان اردبیل در قالب مراکز خدمات تخصصی درمان ناباروری، مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی، مطالعات شهری و بیوتکنولوژی صنعتی و نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان عرضه شده بود.

در طول مدت برگزاری نمایشگاه فناوران مرکز رشد با حضور در غرفه به سئوالات مراجعه‌کنندگان پاسخ داده و اطلاعات لازم را ارائه کردند و همچنین در این مدت، اطلاعات و مشاوره‌های لازم در مورد فعالیت‌های جهاد دانشگاهی توسط محققان و کارشناسان معاونت پژوهشی و سایر معاونت‌های واحد به بازدیدکنندگان ارائه و بروشورهای آن‌‌ها توزیع شد.

انتهای پیام
captcha