پیام تبریک استاندار ایلام به‌مناسبت روز دانشجو
کد خبر: 4105171
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

پیام تبریک استاندار ایلام به‌مناسبت روز دانشجو

استاندار ایلام با تبریک فرار رسیدن 16 آذرماه روز دانشجو طی پیامی گفت: دانشجویان و دانشگاهیان این قشر فرهیخته، فهیم و عدالت‌خواه همواره در مبارزه با زیاده‌خواهی و سلطه‌جویی استکبار جهانی در صف اول ایستاده است.

16آذر روز دانشجوبه گزارش ایکنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی استانداری، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، به مناسبت روز دانشجو پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«روز دانشجو یادآور جانفشانی دانشجویان مهدی شریعت‌رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا است. این روز نشان از نقش مهم و اثرگذار دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی در مقابله با استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی است.

در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانشگاه همواره مظهر و نماد رشد، تعالی، تحول‌خواهی و کمال‌جویی بوده و دانشجو در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی برای رسیدن به فتح قله‌های رفیع باور‌ها و اندیشه‌های ناب ایران اسلامی در حرکت بوده است.

دانشجویان و دانشگاهیان این قشر فرهیخته، فهیم و عدالت‌خواه همواره در مبارزه با زیاده‌خواهی و سلطه‌جویی استکبار جهانی در صف اول ایستاده است و در این مسیر با بصیرت توام با بینشی نافذ، نقش مهمی در آگاهی‌بخشی جامعه داشته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دانشجویان فداکار، ۱۶ آذر را که نمادی از استقلال، آزادی و استکبارستیزی دانشجویان است به مردم شریف استان ایلام به‌ویژه دانشگاهیان و دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون همگان را مسئلت می‌دارم».

انتهای پیام
captcha