جلسات کمیته سامان ازدواج در شهرستان‌ها در اولویت قرار گیرد
کد خبر: 4105561
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

جلسات کمیته سامان ازدواج در شهرستان‌ها در اولویت قرار گیرد

استاندار یزد با اشاره به اهمیت موضوعات مربوط به جوانان و خانواده گفت: جلسات کمیته سامان ازدواج در شهرستان‌ها به صورت منظم و جدی برگزار شود.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، 17 آذرماه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اهمیت موضوعات مربوط به جوانان و خانواده گفت: فرمانداران با همان جدیتی که مسائل مربوط به بودجه و طرح‌های نهضت ملی مسکن و رشد اقتصادی و ... را دنبال می‌کنند، پیگیر تحقق شاخص‌های حوزه جوانان باشند.

وی تأکید کرد: در همین راستا جلسات کمیته سامان ازدواج در شهرستان‌ها به صورت منظم و جدی برگزار و ماحصل و خروجی عملیاتی این نشست‌ها گزارش شود.

فاطمی ادامه داد: فرمانداران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان نسبت به تخصیص محلی در شهرستان‌ها به منظور استقرار مرکز مشاوره، اقدامات لازم را صورت دهند.

وی با اشاره به رتبه اول استان در ارائه تسهیلات ازدواج در سال گذشته گفت: روند تخصیص این تسهیلات در سال جاری قابل قبول نیست و جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها با موضوع تسهیل در ارائه وام ازدواج و فرزندآوری برگزار شود.

استاندار یزد با تأکید بر فرهنگ‌سازی برای استفاده خانواده‌ها از خدمات مشاوره‌ای بیان کرد: بسته تشویقی برای شرکت‌کنندگان در آموزش‌های پیش از ازدواج در نظر گرفته شود.

وی بر اجرایی شدن آیین نامه برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی در استان و ارائه گزارش تعداد مراسم برگزار شده در این مراکز، تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha