دیدار امام جمعه علی‌آبادکتول با دانش‌آموزان مدرسه حلیمه سعدیه
کد خبر: 4105811
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

دیدار امام جمعه علی‌آبادکتول با دانش‌آموزان مدرسه حلیمه سعدیه

به‌مناسبت هفته قرآن و عترت در مدارس امام جمعه علی‌آبادکتول با مدیر، مربیان و دانش‌آموزان پایه پنجم مدرسه حلیمه سعدیه روز گذشته، 18 آذر در دفتر امام جمعه علی آباد دیدار کرد.

دیدار جمعی از دانش اموزان مدرسه حلیمه سعدیع علی آباد با امام جمعه علی آباد کتولبه گزارش ایکنا از گلستان، به‌مناسبت هفته قرآن و عترت در مدارس امام جمعه علی‌آبادکتول با مدیر و مربیان و دانش‌آموزان پایه پنجم مدرسه حلیمه سعدیه روز گذشته، 18 آذرماه در دفتر امام جمعه علی آباد دیدار کرد.

امام جمعه علی‌آباد‌کتول در این دیدار به اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و گفت: ارتقا و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی مردم در مورد مسائل روز و همچنین مطرح کردن و پیگیری مسائل و مشکلات شهری  و اداری از اهداف برگزاری نماز جمعه است که سبب همبستگی بیشتر مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد گفت: مصلی را به‌عنوان بزرگترین مرکز عبادی سیاسی در کشور است که در تمام زمینه‌های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی در حال فعالیت بوده و خدمت‌رسانی می‌کند.

امام جمعه علی آبادکتول با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی به طور مستقیم بر روی تربیت نسل جوان اثرگذار است، افزود: اگر در مدرسه با همکاری اولیا و حمایت آنها گام نخست به درستی شکل بگیرد دانش‌آموزان بیشتری به سمت قرآن جذب می‌شوند و اولیا بهترین مشوق دانش آموزان در فعالیت‌های قرآنی هستند.

وی همچنین به اهمیت مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: همانطور که مدرسه خانه دوم دانش آموزان است نقش تأثیرگذار معلمان را در جذب و تشویق بچه‌ها به فعالیت‌های قرآنی نباید نادیده گرفت. لذا باید معلمان ضمن آگاهی و مطلع بودن از فرایند مسابقات، توانمندی لازم را کسب کنند که در این زمینه برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است و از همه معلمان چه در حوزه فعالیت‌های قرآنی و چه دروس غیرمرتبط، درخواست همراهی با این فعالیت قرآنی را داریم.

انتهای پیام
captcha