دوره‌های آموزشی قرآنی ویژه دانشجویان خراسان شمالی برگزار می‌شود
کد خبر: 4106035
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

دوره‌های آموزشی قرآنی ویژه دانشجویان خراسان شمالی برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی دانشجو متدبر قرآن و دانشجو معلم قرآن توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی قرآنی ویژه دانشجویان خراسان شمالی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، ثبت نام دوره‌های آموزشی دانشجو متدبر قرآن و دانشجو معلم قرآن توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی ویژه دانشجویان استان  با بیش از 100 ساعت آموزشی آغاز شده است و تا تاریخ 10 دی ماه نیز ادامه دارد.

روش‌ها و فنون تدریس با ۲۶ ساعت آموزشی، فصیح خوانی با ۲۴ ساعت آموزشی، ترجمه و مفاهیم قرآن با ۲۰ ساعت آموزشی، قرآن و زندگی با ۱۵ ساعت آموزشی و آشنایی با علوم قرآن با ۱۵ ساعت آموزشی از سرفصل‌های دوره دانشجو معلم قرآن است.

در پایان این دوره آموزشی نیز مدرک پایان دوره معتبر و قابل ترجمه نیز به افرادی که نمره قبولی را کسب کرده باشند، ارائه می‌شود.

برای توانمندسازی دانشجویان، این دوره آموزشی با تخفیف ویژه برای دانشجویان برگزار می‌شود که دانشجویان با پرداخت 70 هزار تومان می‌توانند در این دوره‌های آموزشی 120 ساعته شرکت کنند.

دانشجویان علاقه مند به ثبت نام در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره 09392286275 از طریق پیام رسان‌های ایتا، تلگرام، بله و سروش ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha