رونمایی از دستاوردهای پژوهشی طلاب مدارس علمیه بانوان مازندران
کد خبر: 4106293
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

رونمایی از دستاوردهای پژوهشی طلاب مدارس علمیه بانوان مازندران

آیین رونمایی از کتاب‌های بانوان طلبه و تجلیل از دستاورد‌های پژوهشی طلاب مدارس علمیه بانوان استان مازندران با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران برگزار شد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینیرونمایی از دستاوردهای پژوهشی طلاب مدارس علمیه بانوان مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، آیین رونمایی از کتاب‌های بانوان طلبه و تجلیل از دستاوردهای پژوهشی طلاب مدارس علمیه خواهران استان مازندران با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران در سالن مرکز خدمات حوزه برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، در این آیین، گفت: در هفته پژوهش سال گذشته از ۱۸ کتاب و امسال از ۳۷ جلد کتاب رونمایی شد که نشان از همت والای بانوان طلبه دارد.

وی ضمن تحسین واحد پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران استان مازندران در راستای گره‌گشایی از گره‌های علمی، اعتقادی، معرفتی و سیاسی و اجتماعی، افزود: پژوهش‌های طلاب باید متناسب با مسائل روز باشد، اگر بحث درباره چیزهایی باشد که به‌دردی نمی‌خورد از بلاغت خارج است.

آیت‌الله لائینی تصریح کرد: داشتن کتاب یکی از برکات و فضائل حضرت فاطمه الزهرا(س) است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه امام راحل در وصیتنامه سیاسی الهی خود به آن اشاره کردند و فرمودند ما مفتخریم که کتاب حیات‌بخش یا همان قرآن از ائمه معصوم ماست، خاطرنشان کرد: در کتاب صحیفه فاطمیه تمام حوادث تا روز قیامت آمده است، پس داشتن کتاب خودش یک کرامت و فضیلت است، کرامت کتاب هم به نویسنده، محتوا و هم ختم و پایان کتاب است.

انتهای پیام
captcha