دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با نماینده ولی‌فقیه در مازندران
کد خبر: 4107393
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با نماینده ولی‌فقیه در مازندران

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز، 25 آذرماه با جمعی از اعضای بسیج دانشجویی و فعالان دانشگاه فرهنگیان ساری دیدار کرد.

آیت الله محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، 25 آذرماه در نشست با جمعی از اعضای بسیج دانشجویی و فعالان دانشگاه فرهنگیان ساری ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، با اشاره به سالروز  شهادت شهید دکتر مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: یکی از آرمان‌های بزرگ همه مصلحان بزرگ جامعه اسلامی از جمله شهیدان بهشتی و مفتح نزدیکی دو قطب فرهنگی و تربیتی دانشگاه و حوزه است.

وی با بیان اینکه تحقق این آرمان بهترین انتقام از قاتلان این شهدا است، گفت: تجلیل و تکریم روز بصیرت و سالروز شهادت قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت نیز باید مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.

آیت‌الله لائینی با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: خروجی دانشگاه‌های دیگر یک کارشناس در حوزه تولید، بهداشت و درمان،‌صنعت و ... تلقی می‌شود، اما خروجی دانشگاه فرهنگیان قرار است با بزرگترین صنعت یا همان اشرف مخلوقات که خدا برای خلق آن به خود احسن گفت، سر و کار داشته باشد که باید تربیت دانشجو در این دانشگاه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به توفیقات ملت ایران به ویژه نخبگان در عرصه‌های مختلف از جمله هوا فضا اشاره کرد و گفت: امپراطوری رسانه‌ای استکبار اجازه نمی‌دهد توفیقات علمی ایرانیان به دنیا صادر شود.

وی با بیان اینکه پذیرش، تعلیم و تربیت دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و جذب این دانشجویان در مدارس باید به درستی مورد توجه باشد، افزود: نیروسازی و نیروپروری برای آینده یک کشور مهمترین کار هر نظامی است که برای جلوگیری از انحرافات در این حوزه باید مراقبت شود.

امام جمعه ساری گفت: ورودی به آموزش و پرورش باید خروجی دانشگاه فرهنگیان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به دغدغه‌های رهبری درخصوص سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و ادامه داد: وقتی خودمان سند بالادستی همانند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در اختیار داریم نیازی به رجوع به اسناد بالادستی بیگانگان نیست.

وی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ با نگاه دینی و انقلابی ملت ایران اسلامی سنخیتی ندارد، گفت: با اینکه در ظاهر سند ۲۰۳۰ به صورت رسمی در مدارس اجرا نشد اما متأسفانه امروز تبعات نگاه برخی برای اجرای این سند در مدارس به وضوح دیده می‌شود. ما به تعبیر رهبری نباید برای آمریکا تربیت سرباز داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha