برگزاری دوره تفسیر قرآن در سقز
کد خبر: 4107898
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

برگزاری دوره تفسیر قرآن در سقز

دوره تفسیر قرآن کریم از سوی کانون فرهنگی تبلیغی آرتا از کانون‌های فعال دارای پروانه فعالیت اداره تبلیغات اسلامی با حضور مربیان قرآنی برجسته در سطح شهرستان سقز برگزار می‌شود.

قرآن

بیان حسینی، مدیر کانون فرهنگی آرتا شهرستان سقز در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، در مورد فعالیت‌های این کانون گفت: کانون شهرآرا به صورت رسمی از سال 96 مجوز فعالیت خود را از اداره تبلیغات اسلامی دریافت کرد و از آن زمان تا به حال مشغول به انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است.

وی با اشاره به تعداد اعضا این کانون فرهنگی افزود: مخاطبان کانون آرتا شامل تمامی رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، از هر دو طیف بانو و آقا، به ویژه دانش‌آموزان هستند که به بیش از 500 نفر مستقیما خدمات ارائه می‌کند.

مدیر کانون فرهنگی آرتا شهرستان سقز بیان کرد: فعالیت‌های شاخص کانون آرتا در چند حوزه فعالیت‌های دینی، فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری مداوم کلاس‌های آموزش قرآن کریم، برگزاری دوره‌های تفسیر قرآن کریم، برگزاری مراسم‌های عفاف و حجاب، برگزاری مراسم‌های ختم قرآن در مساجد، برگزاری همایش جایگاه علم و اخلاق در اسلام، ارائه بروشورهای آموزشی، در قالب آموزش اصول و فروغ دین و آموزش نماز، برگزاری مراسم‌های بزرگ مولودی خوانی ، دعوت از ماموستایان و مبشران برای سخنرانی و برگزاری گفتمان‌های دینی از جمله فعالیت‌های دینی این کانون است.

حسنی در پایان به فعالیت‌های فرهنگی کانون اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری نمایشگا‌های آسیب‌های اجتماعی، برگزاری همایش‌های خانواده و سبک زندگی ارزشی اسلامی ایرانی، برگزاری جشنواره دف‌نوازی و مولودی‌خوانی منطقه غرب کشور، برگزاری همایش‌های مشاوره‌ای اعتیاد، طلاق، وغیره، متنوع در بزرگداشت‌های ایام ملی و مذهبی، بهره‌گیری از فضای مجازی برای ترویج مسائل ارزشی از جمله برنامه انجام شده است.

انتهای پیام
captcha