یلدایمان را با اهدای خون زمستانی مبارک کنیم
کد خبر: 4108478
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

یلدایمان را با اهدای خون زمستانی مبارک کنیم

پویش زمستانه «چتر سرخ زندگی» با هدف تأمین خون مورد نیاز بیماران در سراسر کشور اجرا می‌شود.  

یلدایمان را با اهدای خون زمستانی مبارک کنیم

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، مژده نخلستانی، مدیرکل جذب و نگهداری اهداکنندگان سازمان انتقال خون ایران اعلام کرد: در آستانه هجوم موج سرما، پیش بینی می‌شود در سراسر کشور به خاطر بارش برف و باران، برودت هوا، دشواری تردد و بیماری‌های فصلی با کاهش آمار اهدای خون مواجه باشیم و برای پیشگیری از کاهش ذخایر خون پویش اطلاع رسانی زمستانه با عنوان چتر سرخ زندگی، از ابتدای فصل سرما آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: با وجود نیاز ثابت و مستمر به خون، میزان اهدا، متأثر از عوامل طبیعی و محیطی و اجتماعی و حوادث غیر مترقبه است و خوشبختانه همکاری مسئولانه رسانه‌ها و همراهی نیک اندیشانه مردم شریفمان در حمایت از بیماران نیازمند به خون، در هر شرایطی سلامتی و آرامش را برای این عزیزان به ارمغان آورده است.

نخلستانی ضمن عرض تبریک به مناسبت شب یلدا و آغاز اعیاد مسیحی از هموطنان دعوت کرد، بلند‌ترین شب سال را به خوش یمنی و برکت اهدای خون روشن کنند و اهدا کنندگان عزیز مسیحی سال نو خود را با دعای خیر بیماران نیازمند به خون آغاز کنند.

وی در توضیح این پویش گفت: برف و باران که می‌بارد، ما به دنبال سرپناهی هستیم که ایمن بمانیم اهدای خون نیز در این روزهای سرد چون چتر سرخ و درخشانی بیماران را از گزند حفظ کرده حس خوب سلامتی را به آنان می‌بخشد.

انتهای پیام
captcha