شهید سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت است
کد خبر: 4110701
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

شهید سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت است بر لزوم بصیرت‌افزایی با بهره‌گیری از سیره عملی و نظری این شهید والامقام تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ۹ دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری که در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: خداوند متعال گاها برای خود صفت‌های ترکیبی بیان می‌کند؛ خداوند اهل تقواست، اما سزاوار است ما تقوای خدا را داشته باشیم و از خدا بترسیم.

وی افزود: حضرت علی(ع) در خطبه ۲۰۳ نهج البلاغه فرمودند که  پيش از آنكه بدن‌هایتان را از دنيا بيرون برند، دل‌هايتان را از دنيا بيرون كنيد، بنابراین برای داشتن مرگ آسان باید از یاد خدا غافل نشویم.

محمدی‌لائینی با اشاره به حماسه مردم بابصیرت ایران در ۹ دی سال ۸۸ تصریح کرد: امپراتوری رسانه‌ای دنیا تشییع باشکوه شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سراسر ایران به‌ویژه مازندران را تصویر نکرده‌اند، اما در شایعه‌پراکنی و ایجاد تردید نسبت به انقلاب اسلامی پیشتاز هستند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی بیانگر این است که انقلاب اسلامی بینش سیاسی مردم را به‌گونه‌ای ارتقا داده است که مردم ما فتنه‌شناس هستند و حق و باطل را می‌شناسند و به رغم جنگ رسانه‌ای که وجود دارد همیشه برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت در میدان عمل هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه این شهید والامقام ذوب در ولایت بود و همگان را به ولایتمداری توصیه می‌کردند، گفت: ملت ایران در تشییع این شهید والامقام یوم‌الله آفریدند و می‌طلبد ابعاد شخصیت عرفانی، ایمانی، عاطفی، انسانی، نظامی و مدیریتی شهید سلیمانی تبیین و ترویج شود.

وی با تأکید بر لزوم بصیرت‌افزایی با بهره‌گیری از سیره عملی و نظری این شهید والامقام ادامه داد: شهید سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت است.

محمدی‌لائینی به سالگرد آیت‌الله محمود نظری خادم‌الشریعه از علمای فقید استان مازندران اشاره کرد و گفت: این عالم فقید در ترویج غدیر اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند که سیره عملی ایشان باید مورد الگو قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha