برگزاری دوره آموزش جامع قرآن از سوی مهد قرآن امام رئوف(ع) + عکس
کد خبر: 4111179
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

برگزاری دوره آموزش جامع قرآن از سوی مهد قرآن امام رئوف(ع) + عکس

دوره آموزش جامع قرآن ویژه بانوان و آقایان از سوی مهد قرآن امام رئوف(ع) برگزار می‌شود.

مهدقرآن امام رئوف(ع)به گزارش ایکنا، دوره آموزش جامع قرآن شامل فنون قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ترتیبی و اجزاء، مفاهیم، ترجمه و تفسیر ویژه آقایان و بانوان در مقاطع مختلف سنی از 8 سال به بالا از سوی مهد قرآن امام رئوف(ع) وابسته به دفتر مرکزی مهد قرآن برگزار می‌شود.

بنابر گفته محمدرضا آنیت، مدیر مؤسسه مهد قرآن امام رئوف(ع) «ثبت‌نام در این مؤسسه محدود به زمان خاصی نیست، چراکه دوره‌ها ترمی نیست و بیشتر در قالب جلسات سنتی قرآن طی دو روز در هفته تشکیل می‌شود. دوره‌های بانوان روزهای سه‌شنبه از ساعت 15 تا 16:30 و دوره‌های آقایان چهارشنبه‌های هر هفته از ساعت 20 تا 23 تشکیل می‌شود».

وی درباره برنامه‌ جلسه آموزشی، اضافه کرد: ابتدای جلسه به ارائه برنامه حفظ و پرسش‌ محفوظات از حافظان سپری می‌شود و سپس به آموزش مفاهیم قرآن براساس کتاب 9 جلدی تألیف مسعود وکیلی پرداخته می‌شود. بخش دیگر از زمان جلسه صرف آموزش نکات تجویدی و فنون تلاوت و قرائت قرآن است و در پایان جلسه نیز (زمانی 20 دقیقه‌ای) به سخنرانی پیرامون مسائل روز و یا سخنرانی مناسبتی و مذهبی پرداخته خواهد شد.

آنیت با اشاره به اینکه در پایان حفظ هر جزء، ضمن اخذ آزمون، گواهینامه و کارت عضویت مؤسسه به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود، تأکید کرد: این مؤسسه با قدمت حدود 25 ساله در منطقه 19 و تحت عضویت مؤسسه کشوری مهدقرآن فعالیت می‌کند که در حال حاضر دوره‌های آن رایگان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، کلاس بانوان عصر روز سه‌شنبه در محله خانی‌آباد نو، میعاد شمالی، کوچه 13، پلاک 24 برگزار و کلاس آقایان در میعاد شمالی، کوچه 15(شهید نعمتی)، پلاک 37، واحد اول تشکیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha