شهید سلیمانی مردم را رکن اساسی هر تحولی می‌دانست
کد خبر: 4111480
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

شهید سلیمانی مردم را رکن اساسی هر تحولی می‌دانست

امام جمعه کرمان با بیان اینکه انسان برای شهید سلیمانی مهم بود،گفت: ایشان به مردم باور داشت و معتقد بود رکن اساسی هر تحولی آنها هستند و در جهاد چهل ساله خود برای مردم جایگاه قائل بود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۲ دی‌ماه در آیین تقریب، روحانیت و مقاومت که با حضور رئیس دستگاه قضا و علمای تشیع و تسنن از استان‌های سیستان‌و‌بلوچستان، جنوب و شرق کرمان و خراسان‌های شمالی و جنوبی در کرمان برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی هم شناخت عمیقی از توده‌های مردم داشت و هم نسبت به مردم علاقه‌مند و دلسوز بود.

وی ادامه داد: انسان برای شهید سلیمانی مهم بود و حتی برای انسان‌هایی که مسلمان نبودند نیز دل می‌سوزاند که در جبهه مقاومت این امر را شاهد بودیم. ایشان به مردم باور داشت و معتقد بود رکن اساسی هر تحولی مردم هستند و در جهاد چهل ساله خود برای مردم جایگاه قائل بود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی لشکری را در جبهه مقاومت شکل داد که رزمندگان همه کشورهای مقاومت، ایشان را فرمانده خود می‌دانستند، گفت: شهید سلیمانی موفق شد لشکری که مسلمانان انتظارش را می‌کشیدند از ملیت و قومیت‌های مختلف در جبهه مقاومت تشکیل دهد و امیدواریم ما تشيع و تسنن نیز بتوانیم امت واحده مورد تأکید پیامبر اسلام را شكل دهیم.

 

انتهای پیام
captcha