همایش بصیرتی «پرچمداران بصیرت و همدلی» در آق‌قلا برگزار شد
کد خبر: 4111660
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

همایش بصیرتی «پرچمداران بصیرت و همدلی» در آق‌قلا برگزار شد

همایش بصیرتی«پرچمداران بصیرت و همدلی» ویژه روحانیون شیعه و سنی با حضور علمای شیعه و اهل‌سنت امروز، ۱۲ دی ماه در شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهربه گزارش ایکنا از گلستان، همایش بصیرتی«پرچمداران بصیرت و همدلی» ویژه روحانیون شیعه و سنی با حضور علمای شیعه و اهل‌سنت امروز، ۱۲ دی ماه در شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

آخوند خوجملی امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر در این همايش با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران که 43 سال در زیر سایه آن زندگی می‌کنیم یکی از ارکان آن صبر است، گفت: صبر از فرمایشات قرآن کریم و اسلام است و از اجر و پاداش دنیوی و اخروی برخوردار است.

آخوند خوجملی تصریح کرد: صبر انواع مختلفی دارد مانند صبر فردی، که هر فرد باید در مقابل هوا و هوس و وسوسه‌های شیطانی به مقابله بپردازد و صبر و بردباری در برابر دشمنان اسلام و انقلاب همواره که همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه صبر در حوزه عقیده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اولین چیزی که مورد هجمه در فضای مجازی قرار گرفته اعتقاد و باور جوانان است، افزود: اگر این اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی جوانان سست شود امنیت و آسایش ما با خطر مواجه خواهد شد.

مشاور استاندار در اموراهل سنت با بیان اینکه امروز کفار و منافقین عقیده و ایمان را مورد حمله قرار داده و هدف اصلی آنان نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از طریق فضای مجازی در تلاش برای تضعیف عقیده اسلامی جوانان هست و سعی دارند با القای اخبار دروغ و خارج از واقعیت اذهان جامعه به خصوص قشر جوان را از مسیر انقلاب دور سازند لذا وظیفه ما این است که در حفظ و حراست از آن تمام همت خود را بکار بگیریم تا دشمنان اسلام و انقلاب همواره ناکام بمانند.

آخوند خوجملی با اشاره به اینکه فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای و تمام رسانه‌های تحت حمایت دشمنان از نظر اخلاقی نیز جوانان ما را آماج حملات خود قرار داده اند و در صدد ترویج بی بندوباری و انحرافات جنسی در بين جوانان هستند، گفت: راهکار مقابله با این همه هجمه‌های مخرب برای نوجوانان و جوانان و حب ایمان در دل آن‌ها است و همچنین با ایجاد مکتب خانه‌ها و خانه‌های قرآن فرزندان خود را به سلاح ایمان و تقوا مسلح کنیم.

انتهای پیام
captcha