نشست تخصصی تعاونگران مازندران برگزار شد
کد خبر: 4111881
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

نشست تخصصی تعاونگران مازندران برگزار شد

نشست تخصصی تعاونگران مازندران با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد.

نشست تخصصی تعاونگران مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، روح‌الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، امروز، ۱۳دی در نشست تخصصی با تعاونگران مازندران با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید والامقام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به ‌عنوان اسطوره بی‌بدیل جبهه مقاومت با دفع شرارت‌های گروه تکفیری داعش به ناجی بزرگ تبدیل و در یادها ماندگار شد.

وی افزود: سردار سلیمانی اسطوره بی‌بدیل مقاومت بود و در اوج خشیت و خوف از خدا و در اوج محبت همواره دغدغه خدمت به اسلام و مسلمین داشت.

سلگی تصریح کرد: محبت به دوستان و صلابت در برابر دشمنان ویژگی شهید قاسم سلیمانی بود و در اوج محبت نسبت به فرزندان شهدا و رزمندگان اسلام و یکی از محبوبت‌ترین نیروی نظامی به گواه تاریخ بود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه استان مازندران نیاز به رشد و توسعه دارد، براساس زیست‌بوم استان تصمیماتی برای حمایت از تعاونی‌ها اتخاذ می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی می کنیم نشست تخصصی با تعاونگران را هر دو ماه برگزار کرده و با دقت مصوبات آن را پیگیری کنیم.

نگاه مثبت و حمایتی به بخش تعاون

در ادامه این نشست علی باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، اظهار کرد: بخش تعاون ظرفیت بسیار خوبی برای تحول اقتصاد استان دارند.

وی با اعلام اینکه استاندار مازندران نگاه مثبت و حمایتی به بخش تعاون دارند افزود: کمیته بخش تعاون استان با حضور حجت الاسلام عالی مشاور ارشد استاندار مازندران و دبیر قرارگاه جهادی محرومیت زدایی استان با هدف بررسی مشکلات و توسعه و ترویج فرهنگ تعاون بین مردم به ویژه در روستاها تشکیل شده است.

باقری رویکرد دولت سیزدهم را ترویج و حمایت از بخش تعاون اعلام کرد و ادامه داد: تعاونی‌ها نقش مؤثری در اشتغال‌زایی و حمایت از تولید داخلی دارند و باید ظرفیت‌های بخش تعاون استان مازندران دیده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خواستار پیگیری مجدانه مشکلات بخش تعاون شد و خاطرنشان کرد: نگاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقویت و بهادادن به تعاونی‌های توسعه عمران در شهرستان‌ها  و توجه به تعاونی توسعه روستایی است.

باقری از راه‌اندازی تعاونی توسعه عمران رامسر به عنوان نخستین تعاونی این بخش در کشور خبر داد و گفت: نیم درصد از جمعیت شهرستان رامسر عضو این تعاونی هستند و اقدامات خوبی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha