ارزشمندترین برکت انقلاب اسلامی احیای علم‌مداری بر پایه اصول اعتقادی است
کد خبر: 4112043
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

ارزشمندترین برکت انقلاب اسلامی احیای علم‌مداری بر پایه اصول اعتقادی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بالاترین و ارزشمندترین برکت انقلاب اسلامی احیای عزتمندی و علم‌مداری بر پایه اصول اعتقادی است.

تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم جعفرزاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۳ دی‌ماه، در محفل «انس با قرآن و شهدا» که بمناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سالن اجتماعات مدرسه سمای اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی با رشادت و از جان گذشتگی، عزت و سربلندی امت‌های مسلمان منطقه را دوام بخشید و باورمندی را در مردم تقویت کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت توجه مربیان تربیتی و دبیران مدارس در ارتقای سطح فکری و فرهنگی دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: دشمن در اتفاقات اخیر سعی در بی‌هویت نشان دادن جوانان کرد و با ابزار متفاوت رسانه‌ای بر این امر اصرار داشت اما دختران عفیف ایران اسلامی نشان دادند که پیرو مکتب فاطمی بوده و هرگز در دام تهاجم گرفتار نخواهند شد.

وی عنوان کرد: دشمن از ایمان و هدفمندی ایرانیان به ستوه آمده و از هر ترفندی برای مقابله با پیشرفت و ترقی مردم استفاده می‌کند لذا باید همگان در تولید محتواهای فرهنگی و کنشگری در فضای مجازی فعال باشیم تا دشمنان را در اجرای نقشه‌های شوم ناکام گذاریم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده تصریح کرد: مدارس توانمند باید علاوه بر تقویت فکری دانش‌آموزان، برای دیگر مدارس نیز الگودهی کرده و در مسیر اثرگذاری فرهنگی تلاش کنند.

در ادامه بهنام خانی، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی مجتمع آموزشی سماء، ضمن خیرمقدم‌گویی به بیان سیره و شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت و بر ضرورت برگزاری پویش‌ها و مسابقات فرهنگی در راستای شناسایی شخصیت‌های برتر عرصه دفاع و امنیت ایران اسلامی و چهره‌های علمی و فرهنگی به دانش آموزان تاکید کرد.

در پایان مراسم نیز قاریان برتر قرآنی از جمله موسی‌الرضا میری، امیرهادی بایرامی، روشندل حافظ قرآن و علی اسمعیلی قاری بین‌المللی به قرائت قرآن پرداخته و کلیپ‌هایی با موضوع شهادت سردار سلیمانی پخش شد.

انتهای پیام
captcha