فراخوان ارسال آثار به «اجلاس سراسری نماز» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4112060
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸

فراخوان ارسال آثار به «اجلاس سراسری نماز» در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری به تشریح جزئیات فراخوان ارسال آثار به بیست‌ونهمین «اجلاس سراسری نماز» با عنوان نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و معلمان آینده پرداخت.

اجلاس سراسری نماز

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به فراخوان بیست‌ونهمین «اجلاس سراسری نماز» با عنوان «نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و معلمان آینده» در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: این اجلاس در ۱۷ بخش برگزار می‌شود که نقش معلم در پيوند نماز و مدرسه، ارائه الگو برای جايگاه معلم و رابطه نماز، مدرسه و خانواده، نماز و نقش معلم در تجربه زيسته معلمان و نقش فناوری و فضای مجازی در پيوند معلم، نماز و مدرسه از جمله موضوعات این فراخوان است.

وی ادامه داد: نقش ساحت زيباشناسی و هنر در تسهيل پيوند نماز با مدرسه و مسجد، پيوند نماز با عناصر برنامه درسی تربيت معلم، نقش بصیرت و تدبر در عمق بخشی به پيوندهای نماز با اركان مدرسه، معلم، نماز، مدرسه و تربيت اجتماعی و ایده‌های عملی در شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز در مدارس و مساجد از دیگر موضوعات این رویداد هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بیان کرد: از دیگر بخش‌های این دوره از اجلاس می‌توان به الگوهای خلاقانه در ایجاد همگرایی و تعامل بین مسجد، مدرسه و خانه، تجربه حضور روحانی مساجد و نهادها در مدارس همجوار و جذب دانش‌آموزان و خانواده آنان به مسجد، تجربه موفق متولیان مدرسه و مسجد در پیوند خانه، مدرسه و مسجد، الزامات و بایسته‌های ورود مبلغان و روحانیون به مدرسه و شیوه‌های همگرایی متولیان مدرسه و مسجد در جلب تقویت طرح پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد اشاره کرد.

وی افزود: الگوهای موفق هیئت‌های اندیشه‌ورز و شوراهای نماز مدارس، ایده‌ها و الگوهای موفق رونق نماز مدارس از سوی دانش‌آموزان و الگوهای موفق در پیوند مسجد، مدرسه و خانه در کشورهای اسلامی از دیگر موضوعات این فراخوان هستند.

کریمی تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب‌های ایده، تجربه و مقاله آثار خود را تا ۲۵ دی‌ماه سال جاری به دبیرخانه اجلاس از طریق سامانه www.noor.namaz.ir ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه اجلاس می‌توانند با شماره‌های ۸۶۰۳۷۵۰۶ و۸۶۰۳۷۷۸۰ و سامانه پیام پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۷ حاصل کنند و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha