شهید سلیمانی نماد جاودان مقاومت است
کد خبر: 4112065
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

شهید سلیمانی نماد جاودان مقاومت است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: سردار سلیمانی به عنوان عصاره انقلاب اسلامی از نفس خود عبور کرد و با شهادت در قلب ملت ایران و جهان اسلام به عنوان نماد مقاومت جاویدان شد.

شهید سلیمانی با شهادت خود نماد مقاومت جاویدان شد

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، عصر روز گذشته، 13 دی‌ماه در آیین سومین سالگرد شهادت  شهید سلیمانی در جمع مردم سمنان با بیان اینکه شهید سلیمانی تربیت‌شده مکتب عاشورا و انقلاب است، گفت: اخلاص در عمل و کار برای رضای خداوند از شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و همراهی همه اقوام و مذاهب به پیروزی رسید، گفت: در برهه‌های حساس ابتدای پیروزی انقلاب در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با یاری خداوند متعال و با دست خالی در مقابل اجانب ایستادگی کردند.

معروفی با اشاره به ایستادگی و مقاومت در جنگ نابرابر ملت ایران برابر نظام سلطه، متذکر شد: خودباوری در دوران سازندگی و عبور از شرایط سخت فتنه سال۸۸  و خلق حماسه ٩ دی نشان از هوشمندی ملت بزرگ ایران دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: پیام ما به بدخواهان نظام جمهوری‌ اسلامی ایران این است که با هوشمندی ملت‌ ایران شکاف در نظام به نتیجه نخواهد رسید، زیرا ما ملت امام حسین(ع) هستیم و این نظام و حکومت در گام دوم انقلاب به صاحب اصلی آن خواهد رسید.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه سردار سلیمانی به عنوان عصاره انقلاب اسلامی از نفس خود عبور کرد و با شهادت در قلب ملت ایران و جهان اسلام به عنوان نماد مقاومت جاویدان شد، افزود: ذوب در ولایت و معرفت به ولایت در نظام فکری شهید سلیمانی و اعتقاد به فداشدن در راه حقیقت دین و ولایت از او یک شخصیت برجسته ساخت.

انتهای پیام
captcha