آزمون شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 4112127
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

آزمون شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن خبر داد و گفت: از استان 8 نفر در این مرحله حضور دارند.

حجت الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف مرکزی

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن، بیان کرد: این مرحله از طرح در دو گروه بانوان و آقایان در سالن جلسات این اداره در اراک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از استان مرکزی در سومین دوره طرح ارزشیابی و ساماندهی داوران 43 نفر ثبت‌نام کردند، ادامه داد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به مرحله شبیه‌سازی داوری که در قالب امتیازدهی به فایل‌های پخش شده است راه یافتند.  

دهقانی آزمون مرحله شبیه‌سازی را فردا، 15 دی ماه همزمان با سراسر کشور اعلام و اضافه کرد: 6 نفر از راه‌یافتگان در بخش‌های صوت و لحن، وقف و ابتدا و تجوید و 2 نفر در رشته صحت حفظ هستند. آزمون در نوبت صبح از ساعت 8 تا 12 و آزمون در نوبت ظهر از ساعت 13:30 تا 17 برگزار می‌شود.

وی با اینکه در این دوره چند نفر از داوران مراحل قبل نیز مجدد در رشته‌های دیگر ثبت‌نام کرده‌اند، اسامی راه‌یافتگان به این مرحله را بدین شرح اعلام کرد: اعظم تشیعی‌فرد در رشته وقف و ابتدا، فهیمه جفرسته وقف و ابتدا، خانم عباسی در رشته تجوید، ذوالفعلی در رشته حسن حفظ، مهین میرزایی در رشته حسن حفظ، احمد صابرنژاد در رشته صوت، عبدالرضا هدایتی در رشته لحن، اکبری در رشته وقف و ابتدا.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف استان در پایان بیان کرد: پس از بررسی نحوه عملکرد در مرحله شبیه‌سازی، افراد برگزیده به مرحله پایانی این طرح شامل مصاحبه علمی و مهارتی است راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha