ارسال ۹۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره نماز در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4112384
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

ارسال ۹۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره نماز در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۹۵۵ اثر در بخش‌های مختلف برای داوری به دبیرخانه جشنواره نماز فجر تا فجر ارسال شده است.

جشنواره نماز فجر تا فجر

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 14 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره نماز فجر تا فجر در دهه فجر در استان برگزار می‌شود و در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری نماز، نفرات و آثار برگزیده در بخش‌های مختلف از سوی هیئت داوران معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی افزود: اهداف این جشنواره ترویج، تعمیق و توسعه فرهنگ اقامه نماز، ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی و تبیین کارکردهای فریضه نماز با بهره‌گیری از ظرفیت آحاد جامعه است.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه‌وبویراحمد حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از تولید فکر، ایده و محصول پیرامون نماز و معرفی الگوهای موفق و تجلیلی و تقدیر از آثار برتر نماز را از دیگر اهداف این جشنواره اعلام کرد.

حجت‌الاسلام قاسمی یادآور شد: مخاطبان این جشنواره در دو بخش کودکان و دانش‌آموزان 3 تا 8 سال و بزرگسالان از ۱۸ سال به بالا شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، هنرمندان، پژوهشگران، اعضای هیئت علمی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، فرهنگیان و مربیان هستند.

انتهای پیام
captcha