تاکید بر اهتمام گروه‌های جهادی در رفع مشکلات محرومین جامعه
کد خبر: 4112894
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

تاکید بر اهتمام گروه‌های جهادی در رفع مشکلات محرومین جامعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بر اهتمام گروه‌های جهادی در رفع مشکلات محرومین جامعه تأکید کرد. 

محمدرضا طالبی، امروزمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا طالبی، امروزمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۱۷ دی ماه در جریان بازدید از روند فعالیت و خدمات رسانی سازمان مردم نهاد پویندگان میراث خاوران، اظهار کرد: حسن کارهای جهادی این است که با کمترین هزینه و  با علاقه انجام می‌شود و از روی اجبار نیست. 

وی بر اهتمام گروه‌های جهادی در رفع مشکلات محرومین جامعه تأکید کرد و یادآور شد: افراد در گروه‌های جهادی، کار را با خواسته و  انگیزه خود شروع می‌کنند و با اثرات ماندگار و به بهترین شکل ممکن به اتمام می‌رسانند. 

معاون استاندار با تأکید بر اینکه لحظاتی که در کنار گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد می گذرانیم بهترین ساعات عمر ماست، اظهار کرد: کار بچه‌های گروه‌های جهادی با اخلاص و بی ریاست. 

طالبی با اشاره به نفس کار گروه‌های جهادی، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی حرف مردمی را که در دورترین نقاط زندگی می کنند و حرف شان به جایی نرسیده را به گوش متولیان می‌رسانند و یاریگر آنها هستند؛ خدمت شما به‌ این قشر از افراد اجر و پاداش کلانی دارد. 

معاون سیاسی استاندار گفت: سازمان‌های مردم نهاد، حلقه وصل بین حاکمیت و مردم هستند و ما به عنوان نمایندگان دولت وظیفه داریم که از شما حمایت و پشتیبانی کنیم؛ این حمایت و پشتیبانی، وظیفه قانونی، عرفی و انسانی ماست. 

طالبی بیان کرد: ما باید در انجام تکالیف و وظایف مان همیشه به دنبال ایجاد امید در مردم باشیم. 

سازمان مردم نهاد پویندگان میراث خاوران؛ در زمینه فرهنگ و تمدن اسلامی فعالیت می‌کند. 

 

انتهای پیام
captcha