دشمنان اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند
کد خبر: 4113071
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
سید صولت مرتضوی:

دشمنان اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین تشییع و تدفین شهید گمنام بیان کرد: امروز در یک جنگ ترکیبی قرار داریم. دشمنان اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند و امروز به دنبال این هستند که با جنگ اقتصادی، شیرینی‌ها را بر کام این ملت تلخ کنند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس(تفحص شده با لباس منقوش به آرم وزارت کار و امور اجتماعی سابق)، امروز یکشنبه ۱۸ دی از مقابل سازمان حج و زیارت تا مقابل  ساختمان مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر کار، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه، مسئولان کشوری و لشکری و جمع بزرگی از مردم شریف برگزار شد.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن خیرمقدم از طرف جامعه کارگری به این شهید گمنام در این مراسم بیان کرد: این شهید در منطقه فکه و در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده است. من نیز در این عملیات حضور داشتم که عملیاتی بسیار سنگین بود و طراحی‌های بسیار کارشناسانه‌ای برای آن شده بود، اما متأسفانه به دلیل نفوذ جریان نفاق قبل از اجرای عملیات، نقش‌های عملیاتی به دست دشمنان رسیده بود.

ایستادگی در برابر هجمه‌ها

وی با بیان اینکه دولت تمام قد وارد صحنه شده است، گفت: امروز هم در یک جنگ ترکیبی قرار داریم. دشمنان اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند و امروز به دنبال این هستند که با جنگ اقتصادی، شیرینی‌ها را بر کام این ملت تلخ کنند. تحریم‌های متعددی را علیه ملت ایران وضع کردند و شبکه‌های معاند مرتب در حال توطئه علیه مردم ایران هستند. ما باید در مقابل این هجمه ایستادگی کنیم.

مرتضوی افزود: ما امروز گرد هم آمدیم تا از این شهید کارگر مظلوم که پس از سال‌ها به خانه خود بازگشته است استقبال کنیم. ما با آرمان‌های شهدا، امام(ره) و خط ولایت تجدید میثاق می‌کنیم. ملت شریف ایران استوار است و تمام سختی‌ها و توطئه‌های دشمن را تحمل می‌کند و داغ را بر دل دشمن خواهند نشاند.

قبول داریم که مردم مشکل دارند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: ملت ایران زمان‌شناس هستند و طراحی‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند. البته قبول داریم که مردم مشکل دارند و من به عنوان عضو دولت شرمنده مردم عزیز هستم. این مردم زیبنده خدمات بسیار بالاتری هستند.

وی به خاطرات خود از دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ‌های ترکیبی علیه کشور به راه انداختند تا انقلاب مردم ایران را شکست دهند. دشمنان از اهرم و حربه تحریم، کودتا و جنگ استفاده کردند که در همگی شکست خوردند. آنها جریانات نفاق منطقه‌ای را آغاز کردند و هر روز در یک استان و شهرستان انواع و اقسام جریانات را به پا می‌کردند اما با هدایت‌های امام(ره) و حضور در صحنه امت اسلامی جنگ ترکیبی شکست خورد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جوشقانی به بیان خاطرات شفاهی خود از هشت سال دفاع مقدس پرداخت و مرتضی طاهری، مداح اهل‌بیت(ع) به مدیحه‌سرایی پرداخت.

دشمنان اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند

در انتهای این مراسم پیکر این شهید والامقام در حیاط ساختمان مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همیشه آرام گرفت.

مراسم وداع با این شهید بزرگوار نیز روز گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان(ع) جنب وزارت کار برگزار شد. این شهید گمنام روز 24 تیرماه 1399 تفحص شده بود.

انتهای پیام
captcha