لزوم حفظ روایت اول رویدادهای کشور در جنگ رسانه‌ای دشمن
کد خبر: 4113823
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
استاندار هرمزگان:

لزوم حفظ روایت اول رویدادهای کشور در جنگ رسانه‌ای دشمن

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امر واضح ولایت، تلاش در راستای جهاد تبیین است و اطاعت از امر ایشان برای ما واجب، مهم‌تر و بالاتر از همه دستورالعمل‌ها است، گفت: در جنگ رسانه‌ای باید از حالت تدافعی خارج شده و اجازه ندهیم تا روایت اول به دست دشمن بیفتد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، شب گذشته، 20 دی‌ماه، در نشست شورای اطلاع‌رسانی هرمزگان، اظهار کرد: در بیان دستاوردهای نظام نباید خساست به خرج داد و هر دولتی از دولت موقت تا به امروز کار مثبتی در خدمت به مردم انجام داده باید اطلاع‌رسانی شود و برای این مهم اکوسیستم تبیین در استان شکل بگیرد و مخازن آماری و اطلاعاتی از ۲۲ بهمن ۵۷ تا به امروز جمع‌آوری شود.

وی ادامه داد: امر واضح ولایت، تلاش در راستای جهاد تبیین است و اطاعت از امر رهبر معظم انقلاب برای ما واجب، مهم‌تر و بالاتر از همه دستورالعمل‌ها است و باید این اصل را به‌عنوان فصل الخطاب مورد توجه خود قرار دهیم. جهاد تبیین نباید منحصر به اقدامات دولت در استان هرمزگان شو و باید دستاوردهای تمامی ارکان نظام که دولت نیز بخشی از آن است بازگو و تبیین شود.

دوستی با تأکید بر لزوم حفظ روایت اول در رویدادها و اتفاقات استان و کشور، تصریح کرد: در جنگ رسانه‌ای باید از حالت تدافعی خارج شده و اجازه ندهیم تا روایت اول به دست دشمن بیفتد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مصوبات شورای اطلاع‌رسانی برای تمامی ادارات و نهادهای اجرایی و روابط‌ عمومی‌ها لازم‌الاجرا است، عنوان کرد: اگر مخازن آماری تدوین شود، اصحاب رسانه‌ با هنر و تخصصی که دارند می‌توانند آن را به درستی در قالب‌های مختلف بیان و مورد استفاده قرار دهند. وضعیت این استان را در مسائل مختلف پیش از انقلاب و امروز را که در چه جایگاهی هستیم بسنجیم چراکه جریاناتی تلاش می‌کنند همه دستاوردها را تضعیف کنند.

دوستی بیان نقاط مثبت و خدمت به مردم در هر حوزه‌ای را امری ضروری دانست و بیان کرد: اگر دستگاه قضایی اقدام مثبتی را انجام می‌دهد یا اگر نمایندگان مردم در مجلس تلاش کردند و قانون خوبی تصویب شد باید با مردم در میان گذاشته شود.

استاندار هرمزگان در پایان یادآور شد: در تبیین دستاوردهای نظام باید مردم بدانند که پیش از انقلاب بندر شهید رجایی و بسیاری از صنایع وجود هم نداشته‌اند و بدانند برخی از طرح‌های نفتی هرمزگان در دولت سیزدهم از تمامی طرح‌های این بخش در ۴۰ سال گذشته بیشتر بوده است.

انتهای پیام
captcha