هتاکی به مقدسات به بهانه آزادی بیان زیبنده نیست
کد خبر: 4114269
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

هتاکی به مقدسات به بهانه آزادی بیان زیبنده نیست

امام جمعه ساری با بیان اینکه هتاکی به مقدسات اسلام به بهانه آزادی بیان زیبنده نیست، گفت: دشمنان برای انحراف مسیر پیشرفت جامعه اسلامی به مقدسات مسلمانان توهین می‌کنند.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، نماز جمعه این هفته مازندران، با حضور پرشور مردم به امامت آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، امام جمعه ساری، ۲۳ دی در مصلی امام خمینی(ره)  این شهرستان برگزار شد.

آیت‌الله محمدی لائینی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت سراسر نور حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر،‌ با بیان اینکه تقوا از عوامل مهم سعادتمندی انسان است، گفت: خداوند متعال از تمام گناهان آگاه است و همین که بنده می‌داند که خدا می‌بینید و می‌داند همین امر باید بازدارنده باشد و انسان در محضر خدا گناه نکند.

وی افزود: سیره فاطمه زهرا(س)، عفاف و حجاب، عبادت،‌ نماز، ‌روزه، ‌قرائت قرآن، همسر داری‌، تقوا، فرزند پروری و ...باید مورد توجه جامعه بانوان  قرار گیرد. 

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه حیا و عفت حضرت زهرا(س) باید الگوی بانوان قرار گیرد، گفت: مسئولان باید جواب‌گو باشند که برای حفظ عفاف و حجاب جامعه اسلامی چه کردند.

امام جمعه ساری  با ابراز گله‌مندی از عملکرد مسئولان ملی و استانی در حوزه صادرات و قیمت‌گذاری مرکبات استان مازندران، افزود: دولت با مطالبه باغداران برای قیمت پایین مواجه است و در ایام نوروز با قیمت بالای مرکبات شاهد مطالبه مصرف‌کنندگان خواهد بود.

وی با اعلام انزجار از توهین و هتاکی نشریه فرانسوی شارلی ابدو، اذعان کرد: مسئولان ارشد فرانسه در مواجه با توهین این نشریه با مقدسات، آزادی بیان را مطرح می‌کنند که این زیبنده نیست.

خطیب جمعه ساری گفت: استکبار و دشمنان اسلام از پیشرفت‌های مسلمانان می هراسند و برای انحراف مسیر پیشرفت جامعه اسلامی به مقدسات مسلمانان توهین می‌کنند.

انتهای پیام
captcha