تجلیل معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی از مادر شهید فاطمیه
کد خبر: 4114342
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

تجلیل معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی از مادر شهید فاطمیه

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی به همراه فرماندار ارومیه با حضور در منزل شهید عباس فاطمیه از شهدای مدافع امنیت ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر از صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا تجلیل کرد.

یحیی حسین خانی معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان عربی، یحیی حسین‌خانی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی به همراه غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه ۲۳ دی، با حضور در منزل شهید عباس فاطمیه از شهدای مدافع امنیت ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر از صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا تجلیل کرد.

وی با اشاره به مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی شهدا در دفاع از این مرز و بوم گفت: این ایثار و فداکاری هرگز فراموش نمی‌شود چون مردم ایران اسلامی خود را مدیون خون شهدا می‌دانند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: تکریم مقام والای مادران و همسران شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسالت و وظیفه مهم مسوولان است.

فرماندار ارومیه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت به تشریح نقش مادران شهید در تربیت نسل فاطمی پرداخت و گفت: مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند.

غلامحسین عماری اضافه کرد: تکریم مادران شهدا بسیار لازم است چرا که امنیت امروز کشور، مرهون خون شهدایی است که در دامان چنین مادرانی پرورش یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha