رزمایش فرهنگی «عفاف و حجاب» در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4114465
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

رزمایش فرهنگی «عفاف و حجاب» در یاسوج برگزار شد

رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب با توزیع اقلام فرهنگی و ترویج فرهنگ حجاب با همکاری بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در یاسوج برگزار شد.

رزمایش فرهنگی «عفاف و حجاب»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، مسعود نوری، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 23 دی‌ماه در حاشیه رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب، گفت: این رزمایش با همکاری بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با اهدای ۱۳۰ بسته فرهنگی از جمله چادر مشکی به‌صورت نمادین به تعدادی از بانوان تحت پوشش بنیاد خیریه اهدا شد.

وی با اشاره به نقش مؤثر سازمان‌های مردم نهاد و مؤسسات خیریه استان، افزود: مؤسسات غیردولتی و سازمان‌ها نقش مؤثری در امر فرهنگ سازی و ترویج حجاب دارند و مؤسساتی که در زمینه حجاب فعالیت داشته باسند، از آنان تقدیر شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با اشاره به میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س)، ابراز کرد: در مرکز استان و شهرستان‌ها برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری موکب عفاف و حجاب پیش‌بینی و در روزهای آینده برگزار می‌شود.

نوری تأكید کرد: توجه به موضوع حجاب به‌عنوان یک مسئله اساسی و ارزشی باید در جامعه اسلامی در رأس امور فرهنگی قرار گیرد و همگان در ترویج این فرهنگ فعال باشند.

انتهای پیام
captcha