ایجاد اشتغال برای 1200 سمنانی
کد خبر: 4114536
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
مسئول بنیاد برکت سمنان خبر داد:

ایجاد اشتغال برای 1200 سمنانی

سیدسامان میرباقری با بیان اینکه رفع محرومیت مهمترین هدف بنیاد برکت استان سمنان است، گفت: اشتغال یک هزار و ۲۰۰ نفر در طرح‌های این بنیاد تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است.

برنامه‌ریزی اشتغال برای 1200 سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدسامان میرباقری، مسئول بنیاد برکت استان سمنان، 24 دی‌ماه در جریان بازدید از طرح‌های این بنیاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رفع محرومیت در مناطق محروم استان سمنان در دستور کار قرار دارد، گفت: با توجه به این هدف بنیاد برکت، طرح‌های اشتغال‌زایی با هدف کمک به نیازمندان در استان حمایت می‌شوند.

وی ادامه داد: برای سال جاری در هر هشت شهرستان از روستاها بازدید به عمل آمده که در این راستا در مرحله اول نیاز مردم روستا و منطقه نسبت به اشتغال شناسایی و در راستای همین گام تسهیلات مناسب اشتغال‌زایی اعطا شده است.

مسئول بنیاد برکت استان سمنان با تأکید بر اینکه این اقدام از ابتدای شهریورماه سال جاری در استان آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون طی بازه مذکور ۳۵۰ طرح اشتغالزایی در استان به مرحله اجرا در آمده تا این مهم بتواند به ایجاد اشتغال کمک کند.

میرباقری با بیان اینکه اشتغال یک هزار و ۲۰۰ نفر در طرح‌های این بنیاد تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: این طرح‌ها حوزه‌های مختلفی از جمله کشاورزی، دامداری صنعتی و اشتغال خانگی و... را در بر دارد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع محرومیت در منطقه باید برای جوانان اشتغال ایجاد کرد، متذکر شد: این امر ضمن ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ماندگاری مردم در روستاها به انجام مهمترین هدف بنیاد برکت یعنی رفع محرومیت و توانمند کردن مردم منتهی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha