برگزاری دوره آموزشی روش تدریس در مؤسسه قرآنی تسنیم لنده
کد خبر: 4114746
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

برگزاری دوره آموزشی روش تدریس در مؤسسه قرآنی تسنیم لنده

مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم لنده از برگزاری دوره آموزشی روش تدریس ویژه مربیان با همکاری بنیاد علوی این شهرستان خبر داد.

حضور قرآن‌آموزان در مؤسسه قرآنی تسنیم لنده

سیدمحمد میرسالاری، مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم لنده در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: مؤسسه قرآنی تسنیم لنده از سال 1391 تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی در همه رده‌های سنی بانوان و آقایان با فعالیت دو مربی آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به کلاس‌های حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید و آموزش بازی‌های هنری و هوشمند ویژه کودکان زیر 6 سال، بیان کرد: ویژه‌برنامه‌های دینی و مذهبی، محافل انس با قرآن، همکاری با نیروی انتظامی و سپاه جهت برگزاری کلاس‌های قرآنی، برگزاری دوره آموزشی روش تدریس دوره‌های روخوانی، روانخوانی و حفظ ویژه بیش از 50 نفر مربی بانو و آقا با همکاری بنیاد علوی این شهرستان از سایر این کلاس‌هاست؛ ضمن اینکه بیش از 25 نفر قرآن‌آموز در این کلاس‌ها حضور داشته که به علت شرایط کرونایی دو سال گذشته، این تعداد ریزش کرده و به 10 نفر قرآن‌آموز رسیده است.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 نفر حافظ قرآن تربیت کرده‌ایم، تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار، مسابقات قرآنی و ورزشی و اهدای جوایز به برگزیدگان و کلاس‌های تجوید 2، 3 و 4 را نیز برگزار خواهیم کرد. استعداد قرآنی شهرستان لنده در بخش قرائت است که لازم است مسئولان امر در زمینه شکوفایی این استعدادها، کمک کنند.

میرسالاری با اشاره به مستقر شدن مؤسسه قرآنی تسنیم در خانه عالم (تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی) این شهرستان، اظهار کرد: طی چند روز گذشته متولیان قرآنی سازمان تبلیغات از این مؤسسه بازدید کرده و کمک‌های مادی و معنوی نیز داشته‌اند. در حال حاضر صندلی دسته‌دار و وسایل سرمایشی نیاز مبرم مؤسسه است؛ ضمن اینکه به درخواست حجت‌الاسلام محمودی‌اصل، امام جمعه لنده از بنیاد علوی، تعمیرات خانه عالم از سوی بنیاد علوی صورت گرفته است.

وی در پایان با اشاره به نبود خیر قرآنی با وجود پیگیری‌ها، یادآور شد: متأسفانه خانواده‌ها برای فرزندان خویش، هزینه‌های کلاس‌های ریاضی، مسابقات رزمی و زبان انگلیسی پرداخت می‌کنند و کلاس‌های قرآن در این میان در مهجوریت است.

انتهای پیام
captcha