ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) الگویی تمام عیار برای بانوان ایرانی است
کد خبر: 4115820
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) الگویی تمام عیار برای بانوان ایرانی است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا با اشاره به این‌که ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا(س) الگویی تمام عیار برای بانوان ایرانی است، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه(س) در کنار سایر ویژگی‌ها، در نقش مادری بسیار برجسته بود و با پررنگ‌ کردن نقش مادری ایشان، می‌توان در حوزه زندگی شخصی و اجتماعی برای قشر جوان الگوسازی کرد.

منصوره کیانی، مسئول جامعه زنان سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، منصوره کیانی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا، امروز، 29 دیماه، در نشست هم اندیشی با بانوان خبرنگار با موضوع زن و خانواده، با اشاره به ضرورت ارائه الگوهای شخصیتی مناسب در جامعه در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: هدفگذاری ما در بسیج، ارائه برنامه برای عموم مردم بوده و مخاطب خاصی نداریم، بلکه تلاش می‌کنیم برنامه‌ها مطابق ذائقه مخاطبان باشد.

وی اظهار کرد: حضور فعال بانوان در عرصه رسانه بسیار ارزشمند بوده و ما نیز از اخبار حوزه زن و خانواده استقبال کرده و هر کجا امکان همکاری مشترک فراهم باشد، از آن استقبال می‌کنیم.

کیانی، با اشاره به این‌که تلاش خواهیم کرد یک سری برنامه‌های شاخص در حوزه بانوان ارائه دهیم، اضافه کرد: در راستای معرفی بانوان شاخص به جامعه زنان نیز تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان در جامعه معرفی شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا با اشاره به این‌که ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا(س) الگویی تمام عیار برای بانوان ایرانی است، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار سایر ویژگی‌ها، در نقش مادری بسیار برجسته بود و با پررنگ‌ کردن نقش مادری ایشان، می‌توان در حوزه زندگی شخصی و اجتماعی برای قشر جوان الگوسازی کرد.

وی با اشاره به این‌که برای فعالیت موثر در حوزه تغییر سبک زندگی، پرداخت به ارزش و جایگاه مادری بانوان بسیار کار مهم و ارزشمندی است، ادامه داد: بانوان در راستای تربیت فرزندان، تقویت اعتماد به نفس در خانواده، ایجاد آرامش در خانه و همچنین تحکیم بنیان خانواده نقش موثری داشته و بزرگترین خدمت را به جامعه ارائه می‌دهد.

در این نشست بانوان خبرنگار نیز با بیان دغدغه‌های خود در حوزه زن و خانواده، به ظرفیت‌های استان در حوزه بانوان اشاره کرده و بر برجسته‌سازی و معرفی بانوان شاخص و تاثیرگذار استان تاکید کردند.

همچنین در پایان نشست از خبرنگاران فعال در حوزه زن و خانواده تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha