اقدام پارلمان اروپا نشان از شکست دشمن است
کد خبر: 4115894
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

اقدام پارلمان اروپا نشان از شکست دشمن است

امام جمعه یزدان‌آباد با بیان اینکه اقدام پارلمان اروپا در تروریست دانستن سپاه تاوان سختی دارد، گفت: این اقدام نشانه شکست سنگین دشمن در این چند سال است.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه یزدان آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام جمعه یزدان‌آباد امروز، ۳۰ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت به تقوی الهی به سخنی از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: استغفار درمان گناه است و برای سعادت باید به دستورات خداوند عمل کرد.

وی تلاش برای حل مشکلات مردم، نیکی و صدقه پنهانی و فرو خوردن خشم را از جمله راه‌های سعادت انسان برشمرد و افزود: از جمله پاداش‌های خداوند زمانی است که کاری از دست کسی برنمی‌آید خداوند آن گره را باز می‌کند. لذا باید در انجام کارهای خیر هرآنچه در توان داریم تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام ایزدی در خطبه دوم با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تروریست دانستن سپاه، گفت: این اقدام تاوان سختی دارد. امام راحل فرمودند: اگر سپاه نبود کشور نبود و به مرور زمان مردم متوجه این سخن شدند.

وی با بیان اینکه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به این مملکت آسیب نرسد، افزود: دشمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریست قرار داده است که این نشانه شکست سنگین آنها در این چند سال است.

امام جمعه یزدان‌آباد ماه رجب را فرصت مناسبی برای استغفار دانست و در پایان به برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این جشنواره ظرفیت‌های شهرستان را به نمایش گذاشت و سبب رونق و شناخته شدن بهتر بخش یزدان‌آباد است.

انتهای پیام
captcha