اقدام اروپا نشان‌دهنده اقتدار و عظمت سپاه پاسداران است
کد خبر: 4115900
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

اقدام اروپا نشان‌دهنده اقتدار و عظمت سپاه پاسداران است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: مجلس اروپا پیش‌نویسی برای قرار دادن سپاه در لیست سیاه تحریم و تروریستی ارائه داده که این نشان از اقتدار و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، نماز جمعه این هفته ساری، امروز، ۳۰ دی‌ماه به امامت آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، با حضور پرشور مردم مومن و خداجو در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد. 

 آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و خطیب جمعه ساری، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به اهمیت تقوا پیشه‌گی، گفت: همه شما نمازگزاران و خودم را به تقوا پیشه‌گی دعوت و توصیه می‌کنم.

وی به سالروز ولادت امام محمدباقر(ع) و شهادت امام هادی(ع) اشاره کرد و افزود: امام محمدباقر(ع) یکی از پایه‌گذاران دانشگاه اسلامی محسوب می‌شود که بعد از ایشان امام جعفر صادق(ع) ادامه دهنده راه آن حضرت شدند و امروز شاهد فعالیت حوزه‌های علمیه هستیم.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: امام محمد باقر(ع) الگوی علمی و هدایتگری مردم بود و افراد مختلفی برای کسب دانش و معرفت، نزد آن حضرت می‌آمدند.

خطیب جمعه ساری با اشاره به یاد و نام شهدای حماسه مردمی ششم بهمن آمل گفت: مردم آمل در مبارزه با منافقین جنگل خوش درخشیدند و ۴۱ شهید تقدیم استمرار و تداوم انقلاب اسلامی کردند تا جایی‌ که امام خمینی(ره)‌ در وصیت‌نامه خویش از این قیام یاد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان ارشد سازمان تبلیغات اسلامی فرمودند: که تمام دستگاه‌های فرهنگی تبلیغی باید همت‌شان بر این باشد که حرف خدا در هیچ شرایطی نباید بر زمین بماند، اظهار کرد: حکم خدا تعطیل‌بردار نیست. همگان برای عمل به فرامین خداوند متعال باید تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: مجلس اروپا پیش‌نویسی برای قرار دادن سپاه در لیست سیاه تحریم و تروریستی ارائه داده که این نشان از اقتدار و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

آیت‌الله محمدی لائینی گفت: هرچه دشمنان نسبت به آن نهاد بغض و کینه داشته باشند یعنی آن نهاد در حال درست کار کردن است. چرا که دشمنان انقلاب تلاش دارند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نیروهای امنیتی، بساط فتنه گران و اغتشاش‌گران را در حوادث اخیر جمع کرد و این بغض استکبار را بیشتر کرده است، اظهار کرد: شیشه عمر استکبار و صهیونیست در دست سپاه است و به امید خدا این شیشه هرچه زودتر شکسته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha