برگزاری دوره آموزش نماز در لاهرود
کد خبر: 4116048
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

برگزاری دوره آموزش نماز در لاهرود

مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود از برگزاری دوره آموزش نماز با هدف گسترش و تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان خبر داد.

لاهرودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسماعیل دستگزار، مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، یکم بهمن‌ماه، در حاشیه برگزاری دوره آموزشی نماز در این امامزاده گفت: دوره آموزش نماز ویژه اعضای نوجوان و جوان کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود با هدف گسترش و تعمیق آشنایی و شناخت نوجوانان و جوانان از فرایض الهی و آموزه‌های دینی برگزار شد.

وی ادامه داد: آموزش صحیح قرائت نماز و اصول اقامه آن و دعوت از جوانان و نوجوانان برای اقامه نماز در این دوره آموزشی انجام گرفت. در پایان برنامه به بهترین جمله، حدیث یا روایتی که توسط اعضا در خصوص نماز ارائه شد، هدایایی اهدا شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود تصریح کرد: آشنایی و آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان در زمینه سیره و اندیشه ائمه اطهار(ع) نیز در زمره اهداف برنامه‌های اجرایی کانون قرار دارد که از جمله آن برگزاری مراسم باشکوه روضه هفتگی هیئت جوانان مهدوی در کنار مرقد شریف این امامزاده همراه با سخنرانی، مداحی، مسابقه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha