حمایت بانک اسلامی کویت از احیای مراکز «تلاوت الکترونیک»
کد خبر: 4116281
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

حمایت بانک اسلامی کویت از احیای مراکز «تلاوت الکترونیک»

مؤسس تأمین مالی کویت ـ بحرین، یکی از بانک‌های اسلامی پیشرو در کویت و بحرین از آغاز طرح خود برای احیا و حمایت از مراکز «تلاوت الکترونیک» خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الایام، مؤسسه تأمین مالی کویت ـ بحرین از بانک‌های اسلامی پیشرو در این دو کشور از آغاز طرح خود برای احیا و حمایت از مراکز «تلاوت الکترونیک» خبر داد. در این مراکز تخصصی تلاوت  و احکام تجوید قرآن از طریق یک خط تلفن وابسته به وزارت اوقاف و امور اسلامی بحرین، آموزش داده می‌شود.   

این مؤسسه اعلام کرده است که حمایت مذکور نشان از توجه به تلاش‌های ملی و مسئولیت اجتماعی در حمایت از فعالیت‌های قرآنی است.

فعالیت‌های مرکز تلاوت الکترونیک از ابتدای ماه فوریه (12 بهمن‌ماه) آغاز خواهد شد و برنامه‌های مرتبط به ترتیل و قرائت قرآن از سر گرفته خواهد شد.  از سویی معاون وزارت اوقاف بحرین از حمایت مالی مؤسسه مالی بحرین ـ کویت از مراکز تلاوت الکترونیک تقدیر و بازگشایی این مراکز را گامی مهم در زمینه گسترش فعالیت‌های قرآنی به‌ویژه بهبود مهارت‌های لحن و تلاوت قرآن توصیف کرد.

این وزارت‌خانه همچنین از افزایش فعالیت‌های قرآنی در بحرین خبر داده که احیاء و توسعه مراکز تلاوت الکترونیک از مهم‌ترین بخش این فعالیت‌ها بوده است. مؤسسات مالی و خصوصی کویت در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری را برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی به‌ویژه در فضای اینترنت و همچنین دیگر فناوری‌های الکترونیک داشته است.

انتهای پیام
captcha