راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب در اردبیل
کد خبر: 4116959
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب در اردبیل

کارشناس مذهبی و مدرس حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: کاروان قرآنی انقلاب در میادین اصلی استان برپا خواهد شد.

ایام الله دهه فجرحجت‌الاسلام محسن ابراهیمی، کارشناس مذهبی و مدرس حوزه‌های علمیه استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: کاروان قرآنی انقلاب با هدف تبیین نظام جمهوری اسلامی در عمل به تعالیم قرآنی در میادین اصلی استان همراه با پخش شکلات و پرچم جمهوری اسلامی ایران بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برپا خواهد شد.

مدرس حوزه‌های علمیه استان اردبیل، بیان کرد: این کاروان قرآنی با عنوان «آیه‌های نور»، در قالب گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی، حافظان قرآن و مداح به اجرای برنامه در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل خواهند پرداخت که با استقبال بسیار خوبی در سال‌های گذشته روبرو شده است.

وی تاکید کرد: چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی در کنار عطر قرآن جهت ترویج آیات الهی و زمینه رشد و تعالی نسل جدید در عصر حاضر است که برپایی غرفه در نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی دستگاه‌های اجرایی استان و اجرای پویش سراسری حفظ سوره فجر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: دهه فجر، فرصت ارزشمند و والایی است تا علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره این رویداد تاریخ‌ساز با محوریت جهاد تبیین، بخشی از توانمندی‌های این انقلاب شکوهمند در راستای تحقق اهداف شهدای مقاومت و هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام
captcha