جلسه ستاد بزرگداشت مراسم‌ دهه فجر در ابهر برگزار شد
کد خبر: 4117240
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

جلسه ستاد بزرگداشت مراسم‌ دهه فجر در ابهر برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت مراسم دهه فجر، امروز، ۵ بهمن با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از زنجان، احمد ذوالقدر، فرماندار ابهر، ظهر امروز ۵ بهمن‌ماه در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم‌ دهه فجر این شهرستان، با اشاره به ضرورت عمل به جهاد تبیین، عنوان کرد: لازمه عمل به جهاد تبیین مقام معظم رهبری این است که باید در همه ابعاد، هوشیارانه در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان بایستیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بیان کنیم تا بدخواهان نظام از نقاط قوت ما برای بیان کاستی‌های‌مان بهره نبرند.

وی ضمن محکومیت توهین به مقدسات و بدنه پاک سپاه، تصریح کرد: جنگ ترکیبی دشمنان در این‌گونه اهانت‌ها محکوم به شکست است و ما حتی خاک زیر پای یک سپاهی جان برکف را با هزاران ژنرال دشمنان عوض نمی‌کنیم چرا که سپاه خود در مقابله با ترویسیم بین‌المللی در خط مقدم است و سپاه در قلب مردم جای دارد.

فرماندار ابهر با اشاره به در پیش‌رو بودن دهه فجر، تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط حساس ضمن لزوم هوشیاری باید در شکل‌گیری مراسم دهه فجر برای باشکوه برگزار شدن جشن انقلاب با تشکل‌های مردمی و ادارات تابعه دین خود را ادا کنیم.

ذوالقدر با تأکید بر نقش جوانان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان کشور بر لزوم توجه بیشتر به این قشر در نقش‌آفرینی در همه زمینه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: آینده کشور ما به دست جوانان ساخته می‌شود پس در حوزه‌های مختلف باید به آنها بها داده شود.

انتهای پیام
captcha