اجتماع محکومیت اهانت به قرآن در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4117403
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
فردا

اجتماع محکومیت اهانت به قرآن در گیلان برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری تجمع سراسری محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم فردا، هفتم بهمن‌ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان خبر داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری اجتماع محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم با حضور باشکوه مردم فردا، 7 بهمن‌ماه در نماز عبادی سیاسی جمعه سراسر استان خبر داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یک‌بار دیگر پروژه شیطانی دین‌ستیزی و اهانت به مقدسات دینی در لوای سلطه استکبار جهانی و حکومت دولت‌های وابسته به صهیونیسم جهانی، قلب مسلمانان جهان را آزرد و موجب خشم و انزجار ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شد. اقدامات ننگین و هتاکانه دشمنان اسلام و قرآن از سوی آزادگان و مسلمانان جهان به ویژه مردم مسلمان و انقلابی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و ملت شریف ایران روز جمعه خشم و انزجار خود را نسبت به اهانت به ساحت قرآن کریم به منصه ظهور جهانیان خواهند رساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به اطلاع عموم مردم مسلمان و انقلابی استان می‌رساند که تجمع سراسری محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم، هفتم بهمن در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و در شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود؛ بی‌شک حضور گسترده مردم ولایی و مبارز گیلان در این تجمع پاسخی قاطع و صریح به اقدامات شیطانی اهانت‌کنندگان و هتاکان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha