برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میامی
کد خبر: 4117686
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میامی

فرماندار میامی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشوری، فرماندار میامی، صبح امروز، 8 بهمن، در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرستان ایجاد خواهد شد، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است برای روشنگری اهداف انقلاب که هدف و محور اصلی این نمایشگاه نیز جهاد تبیین خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه ویژه ایام دهه فجر و در حسینیه اعظم میامی برپا خواهد بود، که در این راستا مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همزمان با روز شانزدهم بهمن ماه سالجاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

آشوری با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان دهه فجر برپاست متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی فعالیتها و دستاوردهایشان را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند داد که بر این اساس نیاز است که همکاری بسیار خوبی از سوی دستگاههای اجرایی و ادارات شهرستان صورت گیرد.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی از توانمندی دستگاه‌های خود در برپایی این نمایشگاه استفاده کنند.

وی یکی از مصادیق جهاد تبیین بنا به فرموده مقام معظم رهبری را ایجاد نمایشگاهها برشمرد و افزود: باید بتوانیم با نسل جدید ارتباط بهتری برقرار کنیم که در این نمایشگاه نیز به دنبال تبیین مسائل و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان هستیم.

انتهای پیام
captcha