رئیس مجلس شورای اسلامی؛ سخنران ویژه مراسم روز 12 بهمن
کد خبر: 4117705
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد:

رئیس مجلس شورای اسلامی؛ سخنران ویژه مراسم روز 12 بهمن

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی ضمن تشریح برنامه‌های روز 12 بهمن در حرم امام خمینی(ره) گفت: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، سخنران ویژه این مراسم است.

جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار ایکنا، جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز، شنبه هشتم بهمن ماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

محمدمهدی عرب‌انصاری، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این جلسه اظهار کرد: امروز هفتمین جلسه شورای مرکزی دهه فجر را برگزار می‌کنیم و با دستگاه‌های مختلف جلسات زیادی داشتیم و موارد خوبی مطرح شد.

وی با بیان اینکه حساسیت امسال به جهت تلاش‌های مذبوحانه دشمن و توطئه‌های آنها علیه نظام چند برابر گذشته است، افزود: امسال باید تلاش شود تا این مناسبت‌ها با کیفیت و با حضور پرشور ملت برگزار شود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: برنامه‌های داخلی سازمان‌های مختلف را خواهیم داشت که پر حجم است اما باید همه این ها به دو برنامه پرجمعیت منجر شود؛ یکی ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) که در حرم امام با سخنرانی رئیس قوه مقننه این مراسم برگزار می‌شود که انتظار داریم حضور پرحجمی داشته باشیم و دوم، ۲۲ بهمن است که در این رابطه باید زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

عرب‌انصاری با بیان اینکه مردم خواهند آمد و حساسیت این ایام را درک می‌کنند، ادامه داد: مانند روز گذشته که حضور پرشور مردم را در راهپیمایی بعد نماز جمعه‌ها در محکومیت اهانت‌کنندگان به قرآن داشتیم.

وی با اشاره به اینکه حتماً عملکرد دستگاه‌ها و حضور کارکنان آنان در این دو مراسم را رصد می‌کنیم و قدرت و ضعف دستگاه‌ها مشخص خواهد شد، گفت: دستگاه‌ها باید نمایش خیابانی داشته باشند و حداقل این انتظار را داریم از میدان انقلاب تا میدان آزادی در دو طرف راه، شاهد دستاوردها و برپایی نمایشگاه‌ها باشیم، چون برای ما حضور پرشور مردم و نمایش دستاوردهای نظام خیلی مهم است.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از دیگر سخنرانان این نشست گفت: هفته استقبال یک هفته پیش از بازگشت امام راحل  است که در این هفته تجدید میثاق دستگاه‌ها و مسئولان و مردم را داریم که هماهنگی آنان را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری برای دهه فجر آغاز شود و عزیزان در شهرداری تهران باید این پوشش را انجام دهند، افزود: البته انجام این فضاسازی فقط بر دوش شهرداری نیست و همه ادارات و سازمان‌ها و بسیج باید مشارکت داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به راه‌اندازی پویش پرچم گفت: پرچم در این مقوله مهم است و همه باید کمک کنند تا پویش پرچم به بهترین شکل برگزار و پرچم کشورمان در همه جا برافراشته شود.

محمودی با بیان اینکه باید مراسم حرم پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود، ادامه داد: ما هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی است و  برنامه‌ریزی شده تا در روز ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح در حرم امام خمینی(ره) مراسم‌های ویژه‌ای داشته باشیم که سخنران این مراسم محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی است. همچنین ساعت ۱۱ صبح همین روز نیز مراسم بعدی ما در مکان جلوس امام راحل خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: جلسه ویژه‌ای برای ۲۲ بهمن با حضور استاندار تهران خواهیم داشت و شب ۲۲ بهمن تکبیر متفاوتی انجام خواهد شد و روز ۲۲ بهمن هم شاهد حضور پرشور مردم هستیم. استاندار تهران و مجموعه پرسنل استانداری نیز ۱۱ بهمن با حضور در حرم امام راحل ادای احترام می کنند

براساس این گزارش، احسان بهرامی‌نژاد، نماینده استانداری تهران در این جلسه گفت: طی ۴۵ روز گذشته جلسات مهمی در رابطه با دهه فجر داشتیم‌ که اخرین آن دیروز با حضور استاندار تهران برگزار شد. تأکیدات استاندار تهران بر این است که همه دستگاه‌ها با تمام قوا حضور داشته و پای کار باشند و دستگاه‌های امنیتی هم تمهیدات لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نشست فرمانداران و بخشداران امروز در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شده است، افزود: استاندار تهران در این مراسم حضور داشته و برنامه‌ها و شاخص‌ها را اعلام کرد.

نماینده استانداری تهران بیان کرد: برنامه‌ریزی کردیم تا اسلامشهر، شهرری و قرچک به عنوان سه شهرستان نزدیک به حرم امام راحل در روز ۱۲ بهمن با حضور پررنگ خود بر شکوه برنامه ۱۲ بهمن بیفزایند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، همچنین در این نشست اعلام شد که برنامه میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در روز ۱۳ بهمن برگزار خواهد شد.

تجدید میثاق رئيس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان‌های امام راحل

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور، رئیس و نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، و سایر مسئولان این شورا با حضور در جوار مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام
captcha