لزوم‌ تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در آگاه‌سازی نسل جوان
کد خبر: 4117740
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
رئیس کمیته روستا و عشایر ستاد دهه فجر گلستان بیان کرد:

لزوم‌ تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در آگاه‌سازی نسل جوان

حجت‌الاسلام سائری گفت: تشریح و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آگاه‌سازی نسل جوان از توطئه‌های دشمنان نظام، وظیفه اصحاب رسانه بوده که باید در راستای تحقق جهادتبیین گام‌های موثری برداشته شود.

حجت الاسلام سائری  رئیس کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سائری، کمیته روستا و عشایر ستاد دهه فجر گلستان در نشست خبری ستاد دهه فجر که امروز، ۸ بهمن‌ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت خود دستاوردهای بزرگی داشته که به‌خوبی تبیین و روشنگری نشده است.

رئیس کمیته روستا و عشایری ستاد دهه فجر گلستان با بیان‌ اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است که دولت و دستگاه‌ها دستاوردهای نظام، انقلاب و دولت را برای مردم تشریح و تبیین کنند، تصریح کرد: باید دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب در مقایسه با زمان حکومت شاهنشاهی یعنی قبل از انقلاب به‌خوبی برای مردم تبیین شود و دستاوردهای بعد از انقلاب با قبل به‌صورت مشخص و براساس شاخص آماری برای مردم مقایسه و بازگو شود.

حجت‌الاسلام سائری بیان کرد: تشریح و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آگاه‌سازی نسل جوان از توطئه‌های دشمنان نظام، وظیفه خطیر اصحاب رسانه است و شما باید در راستای تحقق جهادتبیین گام‌های موثری بردارید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی گلستان به نقش موثر اصحاب رسانه در صیانت از ارزش‌های انقلاب و تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبری اشاره کرد و گفت: اصلاح رویکردها و سالم‌سازی فضای معنوی جامعه رسالت خطیر اصحاب رسانه به‌عنوان سربازان خط مقدم جنگ ترکیبی دشمن است.

حجت‌الاسلام سائری همچنین به برنامه‌های ستاد کمیته روستایی و عشایر گلستان در ایام دهه فجر گلستان اشاره کرد و گفت: پویش پیشرفت روستا، ۴۴ کمک هزینه به عتبات عالیات و مشهد مقدس، افتتاح بیش از سه هزار پروژه در روستا، برگزاری میز خدمت، مسابقات فرهنگی و بومی و محلی، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه روستا و عشایر، یادواره شهدای روستا، جشنواره غذایی، برگزاری جشن در مساجد به‌مناسبت ولادت امام علی(ع)، نمایشگاه توانمندسازی زنان روستایی از جمله برنامه‌های ستاد کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در گلستان است.

وی، افتتاح ۱۲ اقامتگاه بوم گردی، افتتاح صنایع دستی دستاوردهای زنان روستا، رژه‌های موتوری و تراکتوری، برنامه رادیوی صدای انقلاب، فضاسازی محیطی و تزیین با محوریت جهاد تببین و افتتاح ۱۸۳ پروژه روستایی را از دیگر برنامه‌های ستاد کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر در گلستان برشمرد.

 

انتهای پیام
captcha