برپایی جشنواره قرآنی فجر در منطقه پدافند هوایی شمال
کد خبر: 4117773
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

برپایی جشنواره قرآنی فجر در منطقه پدافند هوایی شمال

پنجمین دوره جشنواره قرآنی فجر ویژه تمامی مقاطع سنی از سوی اداره قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال(تهران) برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی فجربه گزارش ایکنا، پنجمین دوره مسابقات جشنواره قرآنی فجر ویژه تمامی مقاطع سنی از سوی اداره قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال (تهران) برگزار می‌شود.

این دوره در رشته‌های حفظ در بخش‌هایی چون حفظ کل، سوره فجر، 5، 10، 15 و 20 جزء و جزء سی‌ام قرآن در رشته قرائت شامل ترتیل، صوت و لحن، صلوات با صوت دلنشین و اذان، در رشته هنری شامل نقاشی کودکان و خوشنویسی و تفسیر سوره مبارکه فجر و احکام برپا می‌شود.

این جشنواره در مقطع همسران و فرزندان در بستر فضای مجازی و از طریق کانال این اداره در پیام‌رسان ایتا یا سروش برگزار می‌شود و در مقطع کارکنان پایور و و‌ظیفه به صورت حضوری، 12 بهمن‌، ساعت 9 در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ستاد برپا خواهد شد.

بنابر گفته سروان حسن ضابط، مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور «برگزاری محافل نورانی انس با قرآن در سطح یگان‌ها و سرپنچه‌ها و اهدای جوایز به فعالان و خادمان حوزه قرآنی، غبارروبی مزار شهدا توسط کارکنان و خانواده‌ها، برگزاری کارگاه‌های مهدویت و نهج‌البلاغه، برگزاری پویش‌ها و مسابقات متعدد قرآنی در گروه‌های مجازی قرآن کریم منطقه، سخنرانی روحانیون در بین‌الصلاتین نمازهای جماعت درباره دستاوردهای حوزه قرآنی در زمان انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های قرآنی ایام دهه فجر مدیریت قرآن عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال(تهران) است».

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به بارگذاری روزانه سخنان مقام معظم رهبری درباره قرآن کریم در بستر فضای مجازی، تجلیل از پیشکسوتان حوزه قرآن کریم در سطح منطقه و یگان‌های تابعه و برگزاری مسابقات ویژه قرآنی برای فرزندان زیر ۱۰سال واهدای جوایز به آنان اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha