افتخارآفرینی حافظان و قاریان قرآن منطقه پدافند هوایی شمال
کد خبر: 4109947
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

افتخارآفرینی حافظان و قاریان قرآن منطقه پدافند هوایی شمال

مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی پدافند هوایی ارتش در حالی در مشهد برگزار شد که 11 رتبه برتر را حافظان و قاریان منطقه پدافند هوایی شمال کشور دریافت کردند.

مسابقات قران پدافند هواییسروان حسن ضابط، مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله نهایی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی پدافند هوایی ارتش به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا(ع) طی بازه زمانی سوم تا پنجم دی‌ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

وی ادامه داد: طی این دوره از رقابت‌ها ۲۱ نفر از منطقه پدافند هوایی شمال اعم از کارکنان پایور و وظیفه به مرحله نهایی اعزام شدند و در کنار متسابقان سایر مناطق در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم و با قضاوت اساتیدی چون محمدجواد پناهی، علی قاسم‎آبادی و جعفری با هم به رقابت پرداختند.

سروان ضابط که خود در این دوره رتبه نخست رشته اذان را کسب کرده است در ادامه افزود: طی این دوره، متسابقان منطقه شمال کشور چون سرهنگ احسان‌الله رحمانی با کسب رتبه نخست در رشته قرائت تحقیق، هادی شیدایی، با رتبه نخست در رشته قرائت ترتیل، سروان هادی عشقی با کسب رتبه اول در رشته حفظ سه جزء، سروان علی علی‎محمدی با کسب رتبه سوم رشته حفظ سه جزء توانستند افتخارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: از دیگر افتخارآفرینان منطقه شمال کشور می‌توان به سروان محمد شوقی با کسب رتبه سوم رشته حفظ یک جزء، ستوان‌سوم وظیفه سیداحمد نصر اصفهانی با کسب رتبه نخست رشته حفظ ۱۰ جزء، روحانی وظیفه میثم حدادی با کسب رتبه دومی رشته حفظ ۱۵ جزء، سرگرد محسن صادقی با کسب رتبه چهارمی رشته ترتیل، محمدحسین مقدسی با به دست آوردن رتبه چهارمی رشته حفظ ۳ جزء و سرباز وظیفه محمد بیات با کسب رتبه سومی رشته حفظ ۱ جزء اشاره کرد.

یادآور می‌شود، نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآن به مرحله سراسری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن ارتش از ۲۷ تا ۲۹دی‌ماه راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha