مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) قشم صاحب مکان شد
کد خبر: 4117833
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) قشم صاحب مکان شد

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه‌الزهرا(س) قشم، که در سال 1398 موفق به اخذ مجوز شد در روزهای کرونایی به صورت غیر حضوری فعالیت داشت و اینک با اجاره مکان، دوره‌های حضوری خود را برگزار می‌کند.

کلاس قرآنپروین خدادادی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه‌الزهرا(س) قشم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه در سال 1398 موفق به اخذ مجوز از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد که در اواخر سال به دلیل اوج کرونا و تعطیلی‌های مراکز آموزشی، دوره‌های مؤسسه به صورت غیر حضوری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه طی آن ایام از ظرفیت‌های مجموعه برای برگزاری هرچه بهتر دوره‌های غیر حضوری استفاده شد، اظهار کرد: اما در حال حاضر و با توجه به فروکش کردن همه‌گیری کرونا، مکانی را در قشم، میدان گل‌ها، ساختمان خورشید، طبقه منهای 1 را به مساحت 200 مترمربع اجاره‌ کردیم تا بتوانیم دوره‌های مؤسسه را به صورت حضوری برگزار کنیم.

مدیر مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) قشم اضافه کرد: به همین منظور، مراسم افتتاحی را با دعوت از شیخ محمد‌علی امینی از علمای برجسته اهل‌سنت استان هرمزگان و مدیر حوزه علمیه اهل‌سنت بندر لنگه، مهدی سلامتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی، سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام احمد غلامی، ‌رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم و جمعی از مسئولان، علما و مربیان قرآن اواخر هفته گذشته برگزار کردیم.

آیین افتتاح مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) قشم

خدادادی اضافه کرد: در حال حاضر هشت کلاس پیرامون آموزش عمومی قرآن چون روخوانی، روان‌خوانی، صوت و لحن، حفظ و تجوید ویژه تمامی مقاطع سنی بانوان و آقا تشکیل شده است. همچنین در کنار آن فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و ملزومات حجاب و عفاف نیز راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا کارگاه‌های تربیت مربی قرآنی کودک، مشاوره خانواده را برای بزرگسالان و کلاس‌های سرگرمی چرتکه، ریاضی آسان، رباتیک و خلاقیت و سرگرمی و پرورش استعداد را ویژه خردسالان با همکاری مؤسسات دارای مجوز فعالیت برای کودکان مهد، پیش‌دبستانی، دبستان برگزار می‌کنیم.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌های مؤسسه می‌توانند با شماره  07635241512 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha