اعزام ۲۰۰۰ دانش‌آموز سمنانی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 4118224
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

اعزام ۲۰۰۰ دانش‌آموز سمنانی به اردوی راهیان نور

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان از اعزام بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.

اعزام 2000 دانش‌آموز سمنانی به اردوی راهیان نور

به گزارش ایکنا از سمنان، علی خالقیان، فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان، عصر روز گذشته، 9 بهمن در جلسه برنامه‌ریزی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، ظرفیت فرهنگی اردوهای راهیان‌نور را فرصتی گرانقدر برای نظام برشمرد و افزود: در راستای سند تحول آموزش و پرورش با هم‌افزایی ظرفیتها و امکانات، اردوهای تربیتی و راهیان نور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این اردوها در فضای ایثار و شهادت موجب تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان می‌شود.

خالقیان با اشاره به اینکه در جنگ شناختی دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن ارزشهای دفاع مقدس است اظهار کرد: اما به برکت خون شهدا ما شاهد اشتیاق و علاقه دانش‌آموزان و نسل جوان برای شرکت در اردوهای راهیان نور هستیم.

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور استان سمنان در سالجاری متذکر شد: تاکنون بیش از ۴هزار نفر از استان سمنان به اردوهای راهیان‌نور جنوب و غرب کشور اعزام شدند و از ۲۴بهمن ماه اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش آغاز می‌شود .

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان یادآور شد: با توجه به تجربیات موفق گذشته استفاده از ظرفیت فضای مجازی بستر مناسب برای سایر دانش‌آموزان استان در قالب زیارت مجازی فراهم می‌شود.

به گفته وی؛ بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و یادمان‌های فتح‌المبین، هویزه، علقمه و اروندکنار در استان خوزستان از برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha