مسابقات قرآنی «بهار در بهار» در شرکت گاز ایلام برگزار شد
کد خبر: 4118399
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

مسابقات قرآنی «بهار در بهار» در شرکت گاز ایلام برگزار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران کارکنان و بیست و چهارمین دوره ویژه فرزندان کارکنان این مجموعه در محل نمازخانه شرکت خبر داد.

مسابقات قرآنیبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، امروز ۱۰ بهمن‌ماه از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران کارکنان و بیست و چهارمین دوره ویژه فرزندان کارکنان این مجموعه در محل نمازخانه شرکت خبر داد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۱ نفر در رشته‌های مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم قرآن‌کریم، اذان و حفظ‌عمومی در این مسابقات شرکت کردند، افزود: از این تعداد ۱۲ نفر از کارکنان آقا و خانم، ۴ نفر از همسران کارکنان و ۵ نفر از فرزندان کارکنان در این مسابقات حضور داشتند.

کشاورز اظهار کرد: در مسابقه کتبی مفاهیم قرآن‌کریم ویژه آقایان، حامد حیدریان به عنوان نفر برتر انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در مسابقه کتبی مفاهیم قرآن‌کریم ویژه کارکنان خانم و همسران کارکنان به ترتیب خدیجه بسطامی‌پور و زهرا نوری به عنوان نفرات برتر این رشته انتخاب شدند.

کشاورز با بیان اینکه در مسابقه کتبی مفاهیم نهج‌البلاغه ویژه آقایان، محمود نورمحمدی به عنوان نفر برتر انتخاب شد، گفت: در مسابقات کتبی مفاهیم نهج‌البلاغه ویژه کارکنان خانم و همسران کارکنان، زیبا امینی و در مسابقات حفظ‌ عمومی ویژه دختران نیز راحیل حیدری به عنوان نفرات برتر این رشته از مسابقات انتخاب شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد: در رشته اذان، سجاد تابان به عنوان نفر برتر انتخاب شد.

کشاورز با بیان اینکه نفرات برتر به مسابقات سراسری شرکت ملّی گاز ایران راه خواهند یافت، تصریح کرد: این مسابقات با حضور داوران ممتاز استانی و ناظر اعزامی مسابقات از شرکت ملّی گاز ایران برگزار شد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم به کلیه نفرات شرکت‌کننده جایزه عمومی و به نفرات برتر نیز طبق آیین‌نامه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha