انقلاب اسلامی به ملت ایران شرافت ابدی بخشید
کد خبر: 4119294
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

انقلاب اسلامی به ملت ایران شرافت ابدی بخشید

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی در ۴۴ سال اخیر به ملت ایران عزت و شرافت ابدی بخشیده که هیچ وقت اصالت آن از بین نمی‌رود.

تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۳ بهمن‌ماه، در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل که با عنوان «افق تمدنی تبلیغات اسلامی با رویکرد جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار شد، اظهار کرد: داشته‌ها و دارایی‌های فرهنگی ما قابل تحسین است و استان اردبیل به عنوان قطب فرهنگ شیعی، مذهبی، اسلامی و ایرانی باید نقش‌آفرینی اصلی را در این عرصه انجام دهد.

وی از ماه رجب به عنوان شهرالله و فرصت فوران رحمت الهی در بهره‌گیری از فیوضات پروردگار متعال یاد کرد و گفت: باید ماه رجب را قدر شناخت و از لحظه به لحظه آن بهره‌گیری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت به قدرت‌طلبی مادی غرب و شرق پایان داد و این حقیقت را ثابت کرد که با اندیشه دینی، اعتقادی و انسانی می‌توان در مسیر تعالی حرکت کرد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: جبهه‌ای که انقلاب اسلامی در دنیا به وجود آورد، ابهت لیبرال دموکراسی و کمونیسم را شکست و در حقیقت مدل توسعه و پیشرفت بر مبنای ارزش‌های انسانی و اسلامی را رقم زد.

وی تاکید کرد: در حالی که نظام غرب عصر حاضر را پایان تاریخ بشر اعلام کرده و به دنبال نگاه تک خطی برای بشریت بود، با ظهور انقلاب اسلامی این سلطه‌گری غرب در حقیقت رنگ باخت و بشریت توانست از نگاه مادی خارج شده و آموزه‌های دینی و ارزشی را اساس و پایه حرکت خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده یادآور شد: آنهایی که به دنبال تطهیر پهلوی هستند باید به این سوالات پاسخ دهند که «چرا خاندان پهلوی در برابر قوای متفقین تنها چند ساعت مقاومت کرده و یا بخش عظیمی از مناطق استراتژیک ایران را به خاطر منافع خود از دست داد؟!».

وی فساد و عزت بر باد رفته ایرانیان را در دوران فساد درباری در دوران سیاه رضاخان و فرزند ملعون او یادآور شد و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار جریان معنوی است در حالی که غرب از خلأ معنا و تئوریک رنج می‌برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی در ۴۴ سال اخیر به ملت ایران عزت و شرافت ابدی بخشیده که هیچ وقت اصالت آن از بین نمی‌رود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به بی‌خانمانی صدها انسان بیگناه در آمریکا و اروپا و گرسنگی بسیاری از این افراد اشاره کرد و ادامه داد: در قرن ۲۱ هنوز ده‌ها برده در انگلیس مورد معامله قرار می‌گیرند و این نتیجه اندیشه لیبرال دموکراسی است، لذا تنها جاذبه جنسی برای آنها اهمیت دارد و زنانی که از این حیث دیگر جذابیت لازم را ندارند در حقیقت نگاه نامناسب به آنها را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه جریان جدید فرهنگی در سازمان تبلیغات به راه افتاده است، افزود: برگزاری جشن غدیر ۱۰ کیلومتری در تهران و حمایت از گروه سرود سلام فرمانده از جمله این موارد است. همچنین برگزاری جشنواره وقارلی قیزلار در استان اردبیل نیز از برنامه های شاخص و قابل توجه در نوع خود بود.

انتهای پیام
captcha